![]() |
Vlinder
Jij dacht niet: Daar ging mijn novembervlinder al in blues
gedrapeerd. Waar? Was het ooit slechts de ziel au pair verlamd in slaapwandel? Of wolken, waar ligt mijn novemberpaardenvlinder in schaafsel vuil ontwricht op weg? Hij springt maar op, de vreugde als breinaalden in een bonenstaak. Het wrede en het late is ternauwernood in donkeroranje omgeslagen. Daar lopen straten onder avondlievepaddestoelen golvend verder als een stroeve droom. |
o, uw woorden zijn als geste aan mijn ziel.
Mijn lichaam houdt zich onledig, verworteld in een stil verwachten. Ik was enig intekenaar van mijn schift. de controleur van ambacht, de verbloeming van mijn kwaal, waarna ik mij ontwrichtte. |
daar lopen golven paddestoelen onder lieve avondstraten
verder als een droeve stroom en deze vlinder lacht te snikken in een doodsperenboom |
ik hou van beeldspraak en de taal is mooi, maar, hoewel de boodschap erin ligt, is hij ietwat bedolven
iets lichter zou het, imho, mooier zijn xxx |
Citaat:
cirkel voor de helft als strenge stangen voor de ziel en tranen achter tralies in de zomerwinden daar allang verlopen: de lach ziet en strooit noten in een meer |
Hop hop muilezeltje in galop
DARWIN HAD HET ZO NIET BEDOELD NEHEEEEEE ALSJEBLIEFT Ik vind 't mooi (y) 't Heeft wel wat ja |
Citaat:
DrarWne weidsa?????/// HEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEEEEEE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |