![]() |
beastie boys
jaaaaaaa....zaterdag een cd van gehad..licensed to ill
Oke hij is oud en ik kende ze al lang...maar nu zie ik pas in hoe vet ze zijn.. wie deelt deze mening |
ikke
Ik heb ook nog een hele oude hardcore achitige cd van hun, 8 nummers in totaal 11 min :) Erg leuk. |
Citaat:
Maar geweldig, mwoah.. ik heb dat cdtje ook wel overigens.. Hello Nasty is compleet anders, maar echt nog altijd een van mn favor cd's.. |
Goede cd! Beastie boys vind ik zowiezo wel ok band. Begonnen toch als een punk-bandje, en langzamerhand steeds meer rap erin gesmeten, wat ik nog steeds kon waarderen. Eigenzinnige band, alleen live vond ik het minder goed overkomen, en op gegeven moment leek het wel of wereldverbeteraars wouden zijn, waar ik zo mijn bedenkingen bij had, maar ze denken wel goed na en de teksten zijn vaak ook ok (when I'm in Holland I eat pannecookies), dus mijn zegen hebben ze.
|
ze zijn best vet...
|
IK !!! :)
Ik vind ze echt superkoel en kan mezelf eigenlijk wel redelijk fan noemen :) Licensed to ill is een goed album, koele muziek, leuke teksten ook :) (en leuke gozers :D) Hello Nasty is ook een van mijn favorieten, heel anders, maar dat kan ik wel waarderen... :) |
Citaat:
Zegt de naam Guido je iets? ;) |
ehm dat hangt er van af ;)
met wie heb ik de eer |
ah..ik weet t al...t zusje van guido
sabine bienie...ik merk t nu pas sja ik ben JP...wat een toeval *burp* |
kutrappers!
|
Citaat:
waarom lach ik altijd zo om mensen als jou? |
Citaat:
nepneger :p |
denk als je van hun houdt dat mensen Quarashi ook wel leuk vinden ( of juist nep) :D
|
Citaat:
wat heeft quarashi nou bereikt? een leuke videoclip en enkele nummers, nou geweldig |
Citaat:
ben jij niet die mortischa van guido...ik geloof het wel..aisa was het he ja hij had je forumnaampje een keer gementioned...ik ben vriend van hem ben je haar of loop ik voor niks te lullen |
Citaat:
|
ja? whaaaaahahaaaaaa
hallo aisa wat scheelde er aan guido.. was ie te klein of zo.. offe is er geen reden en ben je gewoon een playerin playeres..of whatever |
Citaat:
hoi vriend van guido, ik ben geen playeres of playerin en nee hij was niet te klein (daar kom jij dus mee, ik niet). Blijkbaaar heeftie ook neit alles verteld anders zou je me niet zo aanvallen... btw excuses voor de late reactie |
Ik heb alle beastie CD's, behalve die anthology dinges van een paar jaar geleden. Dat punk CD'tje met 8 liedjes heet Aglio e Olio (knoflook en olie, heel logisch). En ik heb ook nog ergens een interview en een live CD volgens mij...
Met andere woorden: Ik vind ze BRUUT! |
Ik vind ze niet zo geweldig behalve met mix master mike optreden die was zwaar vet.
Het lijkt een beetje op DMX dat trek ik niet zo. |
hun eerste cd kickt kont! :)
toen waren ze nog toffer dan wat ze nu zijn... *zucht* |
Citaat:
nee was zeker geen aanval..sorry dat dat zo aankwam.. Ik ken je niet eens dusse laten we niet zo beginnen.. Hij heeft mij er namelijk op het moment zelf van alles over verteld en het abrupte einde heeft mij ook wat nieuwsgierig gemaakt...niet dat je me iets verplicht bent hoor ;) nou dawasset |
ik
|
...
|
Citaat:
en waarom vind jij het kutrappers, onderbouw je mening eens :) |
Ja joh....eikel!!!
:cool: |
well...what do you have to say four yourself?!?
:mad: |
burp
|
I'm Mike D and we're beastie
|
ehm...probeert men mijn topic te verwaarlozen...I won t let that happen
|
we are the cheeky girls, we are the cheeky girls, you are the cheeky boys , you are the cheek boys!! hmmm cheeky cheeky!
haha leuk liedje;) |
Uiteraard deel ik die mening.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |