![]() |
Latijn Studeren
Het is mijn plan om volgend jaar aan de UvA Latijnse Taal & Cultuur te gaan studeren
ik zag echter dat zich vorig jaar 1 iemand had ingeschreven Is er nog iemand anders hier op het forum die dit wil gaan studeren? |
Eeh, dat weet ik niet. Ik doe het al (ben pas een half jaartje bezig, daar niet van), maar niet in Amsterdam. En ik ken ook niemand die GLTC in Amsterdam studeert.Oh, wacht ff, zei je nou dat je alleen Latijn gaat doen? Kan dat tegenwoordig ook al? Beetje raar... (hier spreekt mijn afgunst, denk ik)
|
ja precies
alleen Latijn ik heb namelijk nooit Grieks gehad of naja een jaar en ik wil niets in hoeven halen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ik meen (maar weet het niet zeker!) dat als je Latijnse taal en cultuur gaat studeren je daarvoor geen latijn moet hebben gehad.
|
Citaat:
|
sorry hoor, maar hoe kan je nou ooit latijn gaan studeren als je het nog nooit hebt gehad? dan heb je toch een giga achterstand ten opzichte van mensen die het wel hebben gehad? of beginnen ze dan opnieuw met de nom. en acc.?
|
als ze dat doen is het wel makkelijker voor degenen die het al gehad hebben.
Maar het is wel zo dat je het niet gehad hoeft te hebben. |
UVA staat niet zo ontzettend goed aangeschreven voor de talen...
|
Citaat:
|
Leiden
|
Nou, ik moet er niet aan denken.
Ik ben namelijk al blij als ik mijn eindexamen Latijn al haal |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door **SoMeOne (17-03-2002).] |
Citaat: