![]() |
the libertines
i lalalalalalalalaliiiiiiiiiiiiiiiiike the libertines.
|
keb t gevoel dat ze de zoveelste zijn in t rijtje strokes, yeah yeah yeah's enz.
|
ze zijn wel ok. niet bijzonder.
|
ken ze niet... ze komen wel in de effenaar in januari 2003 ofzo
|
wat voor genre is ut eigenlijk?
|
Citaat:
maar qua sound verschillen ze nogal. ik heb vanmiddag bij de Plato de cd geluisterd en vond hem tamelijk :cool: |
Ik ga ze binnenkort zien in de Botanique in Brussel, man die hebben een mooie sound. Nogns echte muziek, zonder een hoop effecten, rock straight to the heart.
|
Ach ja, als er maar "The" voor staat...
The Hives The Vines The White Stripes The Cooper Temple Clause The Datsuns The Strokes The Doves The Liberetines Ik zie momenteel door "the" bomen het bos niet meer maar er zitten soms wel leuke bandjes tussen (The Datsuns (y) ) |
*kuch*
bestond er ook niet een The the? of zit ik nu op een dwaaaaaalspoor? |
Allmusic.com is zoals meestal een goed uitgangspunt: The Libertines
|
Citaat:
The Yeah Yeah Yeah's The Von Bondies enz. enz. enz. enz. |
The D4 is ook een bijzonder leuke band, heb ze gezien op Pukkelpop en daar waren ze toch een ferme verrassing voor me, heb toen onmiddelijk hun eerste cd (ep'tje) gekocht.
Nog een goeie rock n roll band: Serafin, weer zow een ontdekking van op Pukkelpop maar volgens mij nog steeds geen cd uit. |
The Pattern
|
ah nee he, in een topic of the strokes kwam ook al zo'n heel 'The' rijtje.. je kan er echt eeuwen mee doorgaan, maar het is niet nuttig ofzo.
|
Citaat:
en ja je kan ook zeggen dat t niet nuttig is te zeggen dat het niet nuttig is te zeggen dat het niet nuttig is, maar laten we ons over andere dingen druk maken |
ik vind nuttig maar een kut woord eigenlijk...
|
Stop met het opnoemen van andere groepen, go and discover The Libertines!!!! Machtige band!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke jogjes,maar de muziek vind ik niet echt bijzonder.
|
Citaat:
|
iemand hier ook nog the libertines gezien 18 september.
waarschijnlijk het laatste concert van ze in nederland. als pete nou es met zn poten van de crack af zou blijven.. :( |
ja sorry ben een beetje oude topics aan het doorzoeken. heh.
|
Ik vind ze suf.
|
moch...vind ze best grappig.
Niet bijzonder. |
Citaat:
|
Die zijn toch uit elkaar of nie?
|
ze zijn heerlijk, maar zonder pete niets
|
Lekkere up.
Ik vind ze een van de leukste the-bandjes. En Carl Barat :o (y) |
omg 1 van mijn eerste bitchfights met nienkah :cool:
|
ik heb het debuut een tijd lang heel vaak gedraaid, maar het nieuwe album trek ik niet, ze beginnen na een tijdje heel erg te vervelen vind ik.
|
Citaat:
WAAR IS JE PANDA? :mad: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|