![]() |
15 december - Motherfed, Agresion, Brainshake en Retturn in de melkweg
Wie van jullie komen er ook allemaal?! :D
Zelf heb ik maar net mn kaartje besteld :o :p |
Als ik een vrijkaartje krijg ga ik, zoniet, dan moet ik er nog over nadenken. Wel leuk overigens dat MOtherfed speelt, kocht in 1999 een x die 1e mini-cd van ze, en erna niets meer van gehoord.
|
Brainshake is DE SHIT
echt de moeite waard! Ik ga echter niet... 27 december speel ik zelf met ze :) |
Brainshake is koel ja :cool: en Agresion is natuurlijk ook altijd geinig, andere twee bands ken ik niet.
denk dawe er wel met een zootje heen gaan (y) |
1 van de bandleden van Motherfed is een collega van een klasgenoot van mij (TGP) en die klasgenoot had een CD mee naar school (nu in mijn pc :p) en die zei ook dat ze in de Melkweg zouden spelen. Dus ik keek even, spelen ze samen met agresion! die wilde ik nog altijd een keer zien! .. de rest ken ik NOG niet .. dus gelijk maar even downloaden :p
|
niemand anders meer? .. hmm .. balen
|
Citaat:
Citaat:
Wow, brainshake komt uit mijn 'hometown' :D Kwist dat ze flink aan de weg aan het timmeren waren, maar zo erg! Rond R'dam zijn ze er bekend, en ik wist dat shan ( everlong ) ze een keer in assen erg cool vond, maar dat ze nu zo aan de weg aan het timmeren zijn! (y) Wow, das cool voor ze. |
Citaat:
Als het even meezit ben ik er ook de 15e maar ik weet het niet zeker, even afhankelijk van de portemonne voor de trein, ik heb iig wel gratis toegang :D |
Citaat:
maar ik zet ff op het forum te kijken van www.brainshake.nl en jij bent helemaal actief op het forum zie ik en je hebt gratis toegang, heb jij zulke contacten met brainshake joh? Vertelvertel, ik ben benieuwd! |
Citaat:
|
leuk, met zijn allen brainshake de hemel inprijzen, terwijl ze niet veel origineels toevoegen aan het hele nu metal gebeuren.
Misschien zeik ik ook el te veel |
hmm meebie voor agresion die ik niet eens zo leuk vind ofzo, ligt eraan of ik me die avond verveel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6 dagen nog, komt er niemand meer?
|
Hmz, ik zou dr best wel heen willen.. Maar, Brainshake heb ik al zooo vaak gezien. Retturn vinnik kut. Motherfed wel leuk, maar ook al vaak gezien.. Agresion wel leuk, maar daar zit weer aanhang aan vast waar ik geen zin in heb. Bovendien dikke kans dat mn ex daar ook nog es rondhangt, én ik heb geen geld..
dus toch maar niet |
Citaat:
:D heb je even mooi geregeld mart'n (y) goed werk |
martin, ik kom dude! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik bedoel dus martin dude, sorry martinSTP :p
|
retturn- hmm
motherfed- wat een TERING band brainshake- (Y)! agresion- standaard vet ik heb rondgekeken naar forummers maar heb niemand meer gezien dan martin en ik voor de duidelijkheid het was in de melkweg waar ik het over heb |
Citaat:
|
whaha, limp bizkit
|
Brainshake is gewoon té gek...
|
Brainshake was goed (y)
|
Citaat:
|
Rettturn!
|
Retturn was wel coeliez, stond allemaal nog lekker stil. Maar vond het opzich wel cool.
Kheb gehoord dat motherfed optreden gewoon niet goed ging ook, effecten lukten niet. Verder vond ik ze wel grappig .. geen cd van kopen Brainshaked was gewoon gruwelijk vet (y) Agresión was ook super vet! (y) :cool: Ik heb genoten :D |
Maar zoals Shah/Lester al vraagt, waren er nog meer forummers behalve Shah of Blah, Guano Apes!!, Mokkol Michael en ik?
|
ik was er ook
retturn - (n) irritant motherfed - laatste 2 nummers waren vet brainshake - :):D agresion - niet gezien, maar had ze al live gezien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |