![]() |
.com terug
www.latijnengrieks.myweb.nl is per vandaag www.latijnengrieks.com geworden. Als dit spam is moet je dit bericht zo snel mogelijk sluiten, maar dit is de snelste manier om het aan iedereen te vertellen. Dus weten jullie een site waar het nog verkeerd staat, meld het!!
Dus ook op de linkpagina van deze site graag veranderen!! |
<TABLE bgColor=#000080 border=2 borderColor=#000000 cellPadding=3 width="90%">
<TBODY> <TR> <TD width="100%"> <H5><FONT color=white face="verdana, Verdana, Arial"> <CENTER> <P style="FONT-SIZE: 20pt"><B>www.latijnengrieks.com</B></CENTER></FONT></P> <H5><FONT color=white face="verdana, Verdana, Arial"><B> <P style="FONT-SIZE: 10pt"> <CENTER></CENTER>We zijn terug, eindelijk met onze eigen ".com" naam. Dus bezoek deze site voortaan weer op www.latijnengrieks.com!! Tevens zijn er een paar veranderingen ondergaan: <BR>- Een poll <BR>- nieuw forum <BR>- nieuwsbrief <BR>- Meer vertalingen. </FONT></B></H5></H5></TD></TR></TBODY></TABLE> <P> <TABLE bgColor=#000080 border=2 borderColor=#000000 cellPadding=3 width="90%"> <TBODY> <TR> <TD width="100%"> <H5><FONT color=white face="verdana, Verdana, Arial"><B> <P style="FONT-SIZE: 10pt"> <CENTER></CENTER>OK, ik heb het begrepen en ga voortaan naar: <A href="http://www.latijnengrieks.com" target=_top>www.latijnengrieks.com</A> </FONT></B></H5></TD></TR></TBODY></TABLE></P> Lijkt mij genoeg daaro het is niet nodig dit hier te zeggen als het automatisch toch al gezegd wordt |
Maar omdat er op veel sites de oude link nog staat moet dat dus veranderd worden, en ik weet niet waar allemaal en zo is dat dus makkelijk om te melden!! En .myweb.nl gaat binnenkort weg!!
|
Citaat:
|
Ik klikte ff willekeurig een vertaling aan (Roma, 14D), en die barstte echt van de spelfouten!
Ben benieuwd of het inhoudelijk klopt... |
dat klopt, daar ben ik ook achter... Maar ik krijg zo veel vertalingen toegestuurd dat ik ze gewoon meteen op de site zet. het is gewoon niet te doen om ze allemaal te controleren.
Maar op deze site wanneer je werkstukken bekijkt, zie je ze ook vol spelfouten staan (en zonder plaatjes, en daar erger ik me meestal heel erg aan, omdat deze meestal heel belangrijk zijn).... Je moet het gewoon even controleren (en fouten doormailen, wat ook regelmatig gebeurd). |
Link is gewijzigd in de announcement, staat het op andere sites nog verkeerd, mail dan de maker van desbetreffende site.
Dus: Topic gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |