![]() |
[remove] msn 5.0
Ik haat msn 5.0! hoe haal ik het weg?
Check this: "Met jouw toestemming ontvangen wij anonieme verbruiksgegevens die alleen worden toegepast om MSN Messenger te verbeteren Wij verzamelen gegevens over foutmeldingen die je tegenkomt tijdens je gebruik van het product, over het besturingssysteem, en over de werking van het Messenger-programma. We kijken ook naar het type Internet-verbinding dat jij gebruikt om in te bellen: LAN, via je bedrijf, enz. " fuck me! anoniem HAHA! |
software -----> toevoegen en verwijderen
makkie, iedere n00b kent dat zelfs.... |
probeer dan maar eens msn te verwijderen.. mr. n00b
|
Citaat:
|
configuratiescherm, software, msn 5.0 aanklikken en u kunt 't laten verdwijnen...
|
deze topic word u aangeboden door een nutteloze gebruiker..
:rolleyes: |
Citaat:
|
het zal misschien aan mij liggen maar ik krijg hem niet weg via config / software.
(win xp pro sp1) |
Citaat:
|
*uitleg*
zet msn uit / afsluiten remove krijg venster met msn 5.0 en een balkje en een cancel knop balkje "loopt" in (geschat) 3 ms vol en msn is niet weg.. welk programma zou dit tegen houden? norton s.w. 2003 misschien? |
Citaat:
misschien es proberen de lokatie te vinden van msn 5.0 en dan gewoon in prullenbak te werpen... |
1 Click Start and click Run.
2 Type regedit and click OK. 3 In the left window open the HKEY_LOCAL_MACHINE folder, open the Software folder, and then open the Microsoft folder. 4 Open the Windows folder, open the CurrentVersion folder, and then open the Explorer folder. 5 Open the Desktop folder and then open the Namespace folder. 6 In the left-hand pane select and delete the following key name 88667D10-10F0-11D0-8150-00AA00BF8457. Oh boy :rolleyes: |
damn wa is dat voor een virus!
|
Citaat:
|
Citaat:
nerd :rolleyes: |
Citaat:
1 Oplossing is inmiddels al gegeven. 2 Virus?! Agh... een andere onderwerp Er wordt niet serieus besproken lijkt mij sterk dat dit Topic zo dicht gaat. - Courage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |