![]() |
Beste DBZ battle
Ik kijk wel bijna elke dag DBZ, maar wat vonden jullie nou de leukste battle/saga die jullie gezien hebben. Ik vond dia van Goku VS Majin Vegetahet beste (niet die op yor kiddin maar die amerikaanse versie waar teminste wat muziek achter zit en betere stemmen :d) dat was toen echt een actievol gevecht... welke vond jij t best?
en nu niet zeggen dat DBZ voor kindjes is ofzo, daar heb ik niet om gevraagd |
Btw ik kijk trouwens ook DBZ :p
Goku-Vegeta is altijd leuk en spannend geweest Heb al afleveringen van GT gezien waar ze weer gaan vechten en daar vond ik het wel 't leukst mja.. Komt nog. Verder lijkt mij ook een keer leuk om Mystic Gohan- Goku SSJ3 te zien lijkt te Stuff :) - Courage |
Frieza versus Dende :D
Zo spectaculair, het ging van 'poef' en je bent dood. :D |
Beste gevecht is duidelijk SS3 Goku tegen Kid Buu
|
Janemba! :D denk ik wel een van de beste films van dbz. En dat gevecht van Goku en Vegeta tegen Metal Coola is ook wel okeej :cool:
|
als ik aan dbz denk, denk ik aan de scene waarin goku vegeta van de aarde afschiet...
|
Citaat:
|
die ene waarbij vegeta en goku dat fusie-dansje voor 't eerst deden
en die van goku tegen baby-vegeta is ook wel leuk |
Tot nu toe (van tv) vind ik Goku tegen Majin Vegeta of Gotenks tegen Buu in de Hyperbolic Time Chamber (al die aanvalsnamen :D)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijk kiezen... alle gevechten zijn wel cool.
|
Goku SSJ3 vs Mr. Satan lijkt me een spannend gevecht. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
a: Frieza en garlec Jr saga's b:cell en cell games c: Babedi en maijin buu saga's De gene die gekozen word zal in december te zien zijn op Yorin. |
iedereen noemt ssj3 goku vs kid buu, maar ik heb de kid buu saga nog niet gezien dus daarom ga ik voor goku vs freeza
|
Over het algemeen vind ik de gevechten in de films leuker. Het verhaal gaat er sneller dan in de gewone sagas, en in een gevecht wordt er veel meer doorgevochten om toch binnen de tijd een verhaal compleet met vet gevecht neer te zetten. Je hoeft dus niet drie weken te wachten op eigenlijk meer van hetzelfde.
|
Goku tegen frieza ( final evolution)
dat was tenminste spannend, en Frieza maakte leuke opmerkingen ( meestal sarcastisch over de aap-afstamming) |
euh...beste saga tog wel Androide en Cell Games :).
Beste gevecht vinnik die van Gohan vs. Cell met die kamehamea enzo... Dat was heftug!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten ook wel een paar stukjes in die nergens op slaan idd maar ze zijn wel :cool: |
Het is voor kindjes.
|
Het is voor kindjes.
|
Absoluut 't coolst vond ik Goku vs Freeza en Cell tegen Goku en later Gohan. Dat-ie Cell gewoon een senzubean toewerpt als-ie z'n zoontje voor Cell zet; helemaal te gek!
|
Citaat:
|
Die gevechten duren véél te lang...
'k Wil niet zeven afleveringen voor één gevecht. |
Krillin tegen Bacterie. Echt meesterlijk. "Maar Krillin, je HEBT helemaal geen neus! Je kan hem niet ruiken!!" "...oh jah!" :D:D:D:D:D:D
(sorry, Dragonball. Maar dat mag er best bij vinnik als we GT er ook bij gooien :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |