![]() |
Het beste geloof het geloof in jezelf...
het is natuurlijk niet echt iets wat je een echt 'geloof' kunt noemen maar het is wel iets waar je in gelooft en het is toch beter dan alle andere religies.. Want als je niet in jezelf gelooft dan geloof je ook niet in het leven en is je leven naar je gevoel zinloos... Nja, de Zwarte Kousen kerk er buiten dan want die vinden dat niej...
Blessed Be |
dat geloof jij...
|
Er bestaat geen beste. De natuur kent geen bijvoegelijke naamwoorden.
|
Citaat:
boom is onderdeel van natuur boom, verschillende lengte hoogste boom hoogste --> bijvoegelijk naamwoord wat LUL je nu Black Angel, je hebt gelijk hoor (Y) |
Het beste geloof is het geloof dat nix bestaat.
Maar let niet op http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif ik ben Oen |
Citaat:
|
maar waar komt de gedachte "dat er nix bestaat" opzich dan vandaan? Daar ga ik is ff fijn mijn hersentjes over kraken, met 'n biertje en in de omgeving van m'n bed...
|
Citaat:
Als alles een illusie is bestaat de illusie, er bestaat altijd wel iets. |
als je het wel zou snappen, zou je geniaal zijn want het is namenlijk een, onmogelijke paradox.
|
Citaat:
Kus, Marchje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk nog steeds dat alles wat met een geloof te maken heeft, een deel is van een nog niet wetenschappelijk verklaard iets. Volgens mij moet er maar één ding verklaard worden, en dan zijn al die godsdiensten/geloven meteen de wereld uit
|
Citaat:
|
Ik denk van niet. Zelfvertruwen en 'geloven in jezelf' wordt je niet altijd in dankbaarheid afgenomen. Ingetogenheid en bescheidenheid zijn weer andere waarden die soms in hoger aanzien staan. Ze helpen je niet zoveel als zelfgeloof.
|
Het beste geloof (voor jou) is het geloof VAN jezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |