![]() |
sms berichten
ik heb een nokia 3310
maar als ik een berichtje wil verzenden komt er te staan bericht niet verzonden.ik heb de instellingen al vergeleken met die van een vriendin en die zijn het zelfde en ik heb ook genoeg belte goed alvast bedankt |
Heb je al gekeken of het nummer van je SMS-centrale wel goed is ingesteld? Dat is namelijk per provider verschillend. Misschien heb je om te SMSen wel speciaal SMS-tegoed nodig, en kan dat niet van je 'gewone' beltegoed.
|
Hoeveel beltegoed heb je nog? Want vanaf een bepaald niveau kan je bij sommige providers niet meer smsen, ondanks dat je nog wel "genoeg" hebt.
Of zoals Boeing 747-400 zegt: misschien apart SMS-tegoed? |
Idd zoals al gezegd moet je eerst nagaan of het nummer van de SMS-centrale wel goed is ingesteld! En dan kun je ook nog nagaan of je genoeg beltegoed hebt, bij Vodafone kun je onder de euro niet SMS'en! Voor KPN heb je apart SMS tegoed weet niet hoe dat zou werken, moet je maar even nagaan.
Succes! |
Toevallig had mijn zusje gisteren hetzelfde probleem. Zij heeft o2 als profider.
Citaat:
|
dankje wel mensen het sms doet het weer (y) (y) (y)
|
Graag gedaan :D
|
Citaat:
|
Voor KPN is het nummer van de SMS-centrale voor prepay 06-53131314.Voor abonnement is het 06-53131313.Voor het opwaarderen van je beltegoed bel je 321.
Suc6 ermee. Groeten, Langejongen |
Citaat:
Iets van Euro 4,54 of zoiets en dan doet hij het wel. Probeer dat eens!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |