![]() |
Orale seks met tongpiercing
Ik zou graag een tongpiercing laten plaatsen, maar had graag geweten of het lekker is om orale seks te geven en te krijgen met een tongpiercing? Ni da mijn beslissing daarvan gaat afhangen, maar het is toch een detail he :D
Ervaringen? |
Ik heb er eentje en het is wel leuker om te pijpen dan...Mijn vriend vindt 't ook spannend.
|
Orale sex met een tongpiercing is voor mannen erg prettig. Mijn vriend en ik hebben allebei een tongpiercing, ik merk er vrij weinig van, voor hem is het juist lekkerder als het met tongpiercing is. Dat is precies hetzelfde met zoenen, je kunt je piercing zegmaar zien als een genotsknotsje :D !
|
meeste mannen vinden het lekkerder
maar ik ben er niet zo weg van... |
lijkt mij niet zo geweldig dat ijzer tegen je piemel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er eentje en mijn vriend ook. Hij beweerde eerst dat mannen t over t algemeen zonder tongpiercing lekkerder vinden, maar nu issie verslaafd aan gepijpt worden dus ik denk dat ie t wel lekker vindt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ex van me had er een laten plaatsen, en veranderde niets. Kan ook liggen aan dat ze er gewoon niet goed in was en nooit iets nieuws uitprobeerde... Ze 'gebruikte' de piercing niet.
Andere ex gebruikte ze dan weer wel, en kan je zeggen dat je dat wel voelt :p (hangt ook beetje van piercing af...) Dus : als je er zelf gebruik van maakt, voelt hij het wel. De vraag of hij het lekker vind... Wel ik heb zijn lichaam niet ^_^ |
oorbellen zijn ook piercings maar omdat iedereen ze heeft is het niet speciaal meer en wordt het als gewoon beschouwd.
iemand die een piercing in zijn tong of in zijn wenkbrauw heeft wordt toch snel raar aangekeken. mij maakt het niet uit, maar ik wil er zelf geen een. ik heb verder nog geen ervaring met een tongpiercing dus ik moet nog even wachten met het meepraten hier ;) |
een vriendje van mij, daar had ik het laatst met hem over, en toen vertelde hij me een verhaal van dat ie was gepijpt door een meisje met een tongpiercing en dat ze helemaal schrale plekken trok...lijkt mij dus maar mwoah
orale seks voor meisje is daarentegen wel grappig |
ja wie neemt er nou een spijker door de tong? neem dan een balletje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een vraagje voor een aantal mannen hier... waarom is voor jullie een tongpiercing een turn-off? |
Citaat:
|
om te krijgen vinnik wel mee vallen om te geven moet naar horen erg leuk zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |