![]() |
Ragnarok Online
Ragnarok Online
Beste forummers, ik heb een beetje uitleg over dit spel, enkele van jullie zullen het spel kennen, anderen niet... Generale uitleg: Het is een online rpg-gebaseerd spel, je kan het vergelijken met Ultima Online, alleen niet zo verschrikkelijk uitgebreidt, alleen dit spel bevat tenminste betere graphics, ook de karakters zijn anders kwa vormgeving. Het is een japans spel, van de makers van Gravity Corps, aldus het spel een manga achtige vergelijking heeft, geenszins slecht als je kijkt naar het feit dat we al jaren de finalfantasy series over de vloer hebben en ons al te favoriete serie DBZ maar al te graag kijken. :rolleyes: Nieuwe info: Maargoed, begin dit jaar was de beta versie uit, enkel 30.000 aanmeldingen werden toegelaten (waaronder, jaja ikke) en de server draaide hakkentakkend... (you know how its goes) begin augustus kwamen ze met het bericht dat de server 3 maanden neer ging, en a.s. 26 november gaat het eerste gedeelte van de site omhoog :) (finaly) helaas wederom weer maar 30.000 plaatsen voor de beta 2 (die ik uiteraard al binnen heb). De actuele opening van RO is op 2 december. dan kunnen we met onze login de juiste patch binnen halen waardoor we met onze RO client binnen kunnen. Deze draait tot 2 februari, dan zal de server daadwerkelijk opengaan met een officiele versie van het spel, of de beta2 blijft gewoon doordraaien, welke dan verspreidt door middel van p2p. De aanmelding is als UO, ook 10 USD per creditcard te betalen, maar wel 2 maandelijks, dat scheelt. Meer weten? Url officiele site: www.ragnarokonline.com Fansite: www.libraryofprontera.com neem gerust een kijkje, tenslotte is deze topic er om jullie te informeren ;) Ikzelf zal zodra ik kan, om 00.01, me aangaanmelden op Ragnarok Online, ik zal jullie op de hoogte houden en nog enkele screenshots posten. Downloaden: Als jullie ook de beta2 willen hebben, kunnen jullie het beste deze via kazaa binnen halen, zoek dan naar: ragnarok_eng_beta2.exe (appr. 371 mb) Khoop een beetje interesse te hebben opgewekt bij de lezers. ;) |
Ik heb totaal geen ervaring met RPG's..
Kun je me uitleggen wat nou precies het doel is? |
hebbie een mirror?
|
Citaat:
Citaat:
De karakters waarin je je kan ontwikkelen staan ook als voorbeeld op de officiele site, er zijn er 20 geloof ik. De manier waarop je je karakter kan laten ontwikkelen gaat vaak op de manier van "Experience Points". Deze punten verdien je in het spel vaak door het verslaan van monsters of het behalen van questes. In het online spel kan je je ook lid maken van guildes en kan je samen met andere mensen teams vormen die questes aan gaan of gewoon de boel aan gort hakken, al om al een gezellige boel, tenminste dat is wel het richtdoel. |
w00t!!! Finally is m'n favoriete game terug!!! :D:D:D
Edit: Shit! wat lees ik nu? Moet je ook nog es gaan betalen? :'( :eek: |
Citaat:
Ik heb men visa iig al besteld. :D |
Deze Ragnarok was er eerder! Heeft alleen geen graphics :| :D
|
woej, ik heb zojuist mij ook opgegeven... nu alleen nog eventjes kijken wat ik deze ronde ga worden :o
|
Ragnarok Online help
Ik heb dit spel erop gezet maar ik snap er niks van :eek:. Ik weet niet hoe normaal een quest kan beginnen. Zijn er hier mensen die dit spel spelen :confused:. Ik kan alle hulp wel gebruiken :D
|
Hebben ze op de site geen goede info dan?
|
Nope niet echt :( Maar als ik iemand online kan vinden die met me mee optrekt is dat zkers wel handig ik denk dat je daar meer van leerd dan iets van een site af halen.
|
Ik speel dus ook ragnarok online, en het is vrij simpel. Als je lvl 10 job hebt dan kun je de eerste job kiezen namenlijk:
swordsman archer mage acolyte merchant thief Om een van de jobs te krijgen met je een kleine opdracht uitvoeren. Bv: ik ben een mage en ik moest een soort potion maken, je moet dan een paar items verzamelen en die dan in een machine mixen. Als je dan lvl 10 job bent dan ga je naar die kerel waar je de opdracht hebt aangenomen en die verandert je dan in een mage. Het ligt eraan in welke stad je begint, want in bijna elke stad heb je wel zo'n job ventje, dus je moet even rondkijken wat je wilt worden. Of ga naar deze site voor de faq over ragnarok online http://db.gamefaqs.com/computer/dosw...k_online_a.txt |
Citaat:
Heel erg bedankt voor de tip. (y) |
waar download je dat spel, het is toch een gratis beta ?
|
ga naar www.filemirrors.com en typ in het zoek venster: rag_setup, hiermoet je er een kiezen die 584,4 mb(zipfile) groot is. En je moet je even op de officiele site registreren.
Voor wie hulp nodig heeft: ragnarok nickname: DeathscytheZero. Je moet wel in de Loki server zitten anders kan ik je niet helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BYsk
... ga weg vieze spammer |
Citaat:
|
Hoe registreer je voor ragnarok online?
|
Nee de site is www.ragnarokonline.com
|
ja ik heb geregisteerd maar dat "confirm" werkt niet, leuk is dat :S
heb ik voor niks 600 MB gedownload... |
Heb je bij die id check wel gekeken of de id die wilt gebruiken al bestaat :confused: Deed ik in het begin ook fout. Je moet wel alles invullen.
|
buh ... *wil ook een Visa* :o :p
of gewoon om de 2 maanden 10$ overbrengen naar de rekening van een vriend vamme :o :p |
Ik heb me al geregged als MartinDude ..
maar het spel nog niet gedowned :o laat staan dat ik een Visa heb/betaald heb :o daar moet ik nog iets op vinden :o |
Rabocard aangevraagt :o :D
|
Je hoeft er niet eens voor te payen dus waarom die kaarten?
Ik heb btw al Swordie en Merchant ( allebei lvl 35 ) |
De twee Ragnarok-threads zijn gemerged.
|
Citaat:
ik hoorde zulke dingen ! :o kheb t thuis nog nie ..kom maandag pas weer thuis :\ |
:o .ben aan het downloaden op school. :o
daarna op CD en proberen maar :p |
Ziet er wel cool uit!
Ik denk dat ik 't maar ga spelen, of, proberen. |
op school mislukt .. ben nu toch even thuis, DLing :)
|
Hopelijk blijft het nog even gratis. :D Ben net een beetje in het spel. Heb al een lvl 43/36 mage en een lvl 36/28 thief. :)
|
Khad t vrijdag gedownload, geinstalleerd, en ik had net ong 10 stappen online gezet :p
mjah, toen naar de bus rennen, hele weekend bij mn vriendin en nu zit ik op school, zo weer naar huis, dan ff verder klooien :) |
Citaat:
|
betaal tijd ...
of weet iemand een private server? :o :p kga een creditcard lenen van een vriend vamme nog een maandje proberen :) |
Ik wacht nog wel even. Ik heb iets gehoord van een vertaling van een koreaanse versie, die ze over een week of 2,3 gratis uitbrengen.
|
Citaat:
|
Vriend van mij zag het op een of andere site staan, maar ik weet de site zo niet meer. :( Ik zal het hem wel een keer navragen.
|
dat is dan prob een private server...
|
Ik heb et eem tijdje geleje gespeeld, maar kvond et toen wat minder leuk.
Nu moet je ervoor betalen, en da wilk nie... |
Citaat:
Je moet er alleen wel een andere versie van het spel voor installeren. Edit: Een paar mirrors: Hoofd game: ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SAK_SETUP0621.EXE Sakary Patch: ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/..._SETUP0621.EXE Vertaler: http://www.pristontale.de/6.0.exe Prana-Updater Patch: http://thegenesis.game-host.org/Prana-Updater.rar Hoe en wat in 6 stappen... Stap 1 Instaleer RAG_SETUP0401.EXE. Als je het bestand opstart dan zie je allemaal rare tekens dit komt omdat het een koreaans installatie bestand is. Klik het gewoon door. !Start ragnarok.exe die in de installatie map staat nooit! Dit verandert een aantal waardes in het register en mocht je dit doen moet je het hele spel opnieuw instaleren! Verwijder dit bestand ook niet! Stap 2 Instaleer SAK_SETUP0127.EXE. Het zelfde geld voor dit bestand weer een koreaans installatie bestand met vreemde tekens. Klik het gewoon door. Het belangrijkste is dat je precies dezelfde installatie map kiest als waarin je RAG_SETUP1209.EXE hebt geinstaleerd. Stap 3 Start Sakray.exe die je kan vinden in je installatie map. Deze patcht je RagnarokOnline software. Als het lijkt alsof de patcher vast is gelopen wacht dan 10 minuten voordat je hem opnieuw opstart. Als hij klaar is met patchen moet je Sakray.exe nog een keer starten om te kijken of hij alles wel goed heeft gepatcht. als hij klaar is staan er 2 knoppen "START GAME" en "EXIT". Klik op "EXIT" als je op "START GAME" klikt dan wordt Ragnarok.exe gestart en moet je overnieuw beginnen met de gehele installatie. Stap 4 Instaleer de vertaler., zorg wel dat je full install aan klikt anders vertaald hij maar half Stap 5 *edit* Download de Prana-updater van de volgende link en plaats de bestanden in je RO map. http://thegenesis.game-host.org/Prana-Updater.rar Stap 6 start de Prana-Updater.exe en connect met genesis RO, en maak dan een account aan door 1 malig een _M achter je account naam in te vullen en het password in te vullen wat je wil hebben. |
goh, wist niet dat je dat soort illegale dingen hier mocht posten ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |