![]() |
MSN probleem HELLUUP
ik kan niet meer op msn komen :S maar het gekke is dat mijn hotmail het nog wel gewoon doet, dus ik ben niet gehackt. Ik kan op dezelfde computer wel onder iemand anders zijn naam op msn. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe kan ik het verhelpen??? :confused:
|
Bij mij dezelfde probleem. Tis maar een storing nu doet ut gewoon weer Prima bij mij!!! Lag denk ik aan @hotmail.
- Courage |
Het komt met grote regelmaat voor dat de servers van MSN brak zijn of er tijdelijk helemaal uitliggen. Hier kan je niets tegen doen, klagen heeft ook geen zin, daar zullen ze toch niets op uit doen.
Totdat MSN gaat investeren in betere, stabielere en betrouwbaardere systemen zul je dit probleem nog vaker tegen gaan komen, hoe spijtig het ook is. |
EN de volgende keer moet je ook eens in ForumFAQ kijken voordat je een vraag stelt:
ForumFAQ: Mijn MSN werkt niet, wat nu? |
zal'k doen :)
|
tog vreemd dat het bij mn hotmeel account standaard niet lukt, en bij mn yaxay.com adres standaard wel lukt... ?
|
nu vanochtend weer hetzelfde probleem, wanneer er in zeer korte tijd (2 sec) wordt gezegd dat de service niet bereikbaar is. Terwijl de andere feilloos werkt.
|
Citaat:
krijg een gezwel met je forum faq |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |