![]() |
60's & 70's feest! Tips?
Alohaa :)
Ik ben bezig met een afterparty van ons optreden avondje op school te organiseren en het thema is 60's & 70's. Ik moet een kantine van 25 bij 5 meter (???) versieren en dan ook echt dik aankleden, ik kan echt van alle soort en versieren gebruik maken: grafitti, verf, papier, doeken/stof. Maar ik kom neit echt op gang met ideen, ik ga van de week weer ff Austin Powers kijken voorn inspiratie maar ik zou het echt geweldig vinden al jullie ook nog leuke ideetjes hebben en tips ( ook voor kleding aangezien in nog een kledingvoorschrift moet schrijven :) ) Als t goed is gaat dit dus ook rond de flower power hippie tijd, austin powers, grease en saterday night fever (disco!!) :) Echt alles is welkom, plaatjes whatever! Iig alvast bedankt! |
Allemaal van dat hippie-spul, van dat behang met cirkels ofzo.. en veel fluffy-spul, rieten stoelen en kralen :)
|
Je mag legaal een schoolkantine onder graffity'en? :confused:
|
je moet naar almost famous kijken, is een beetje seventies ;)
|
In de tagrijn heb je altijd eens in de maand geloof ik, een 70s feest en dan hebben ze een deel van de vloer met zwart-witte tegels gelegd, gewoon van die plastic dingen, misschien kan dat bij jullie ook? :)
Of je moet gewoon een hele grote discobal regelen en dan met zijn allen rolschaatsen aantrekken en eromheen rijden ;) |
Citaat:
Denk dat je eerder de beatles yellow submarine moet kijken voor de muur ideeen, veel kussens verder dat iedereen kan zitten langs de muren enzo. veel oranje/hout/bruin/oker mocht je het voorelkaar krijgen: zo'n geverfd busje in de kantine zetten (??? oid.) discobollen enzo. etc. |
Bruin en oranje, doeken met psychadelische prints..
Wauw wat een nuttige bijdrage. |
oranje
rood bloemen |
1 woord: psychedelica!!
http://www.progressivewelt.de/pro/bilder/goagil16.jpg http://www.diac.com/~tim/pictures/face.jpg http://www.diac.com/~tim/pictures/xtc.jpg http://imagecache2.allposters.com/im...46/SPL8212.jpg sorry voor de grootte!! en verder kan je nog oude filmposters, of posters van Jimi Hendrix, The Doors, of discosterren.. ophangen |
Bloemen schilderen op de muren of van karton maken?
|
Citaat:
kan het zijn dat ik je woensdag in Gent heb gezien? Rond half 5 :confused: Bij het oversteken van de korenmarkt naar de veldstraat. Je(als jij het was tenminste ;)) zo'n mega koptelefoon aan(oorverwarmers gelijk ;)) groen vest,en een jeansbroek. :| :) |
Citaat:
Ik kijk er wel naar uit volgende week! (y) |
Citaat:
Ben wel een beetje blij dat gij het niet waart,want ge keek zo vies :d |
OEEEEEEEew posters van The doors.. DOROS RULEZX!!!!!!!!!!!!!!!! jipiej jippiej jippiej
(sorrie moes ff tussedoor)") |
Citaat:
Als dat zo bvlijft kan je misschien het beste de verschillende stijlen en tijden bij elkaar houden. Bijvoorbeeld de bar in Grease stijl doen inclusief highschooldance-punch, en de dansvloer Saturdaynightfever-disco (met discoballen uiteraard.) Misschien kan je ook een lounchruimte in flowerpowerstijl inrichten (met relaxte banken en relaxte muziek.) (Over concrete ideeen ga ik nog even brainstormen) |
Oeewww mag ik op het feestje komen?!?!?! :D
|
oude tv`s in felle kleuren geschildert met op het scherm fear and loathing in las vegas of up in smoke... als soort chill out
|
Citaat:
plieeeeeeesssss?? vraag xander offie wat lijpe psychedelische dingen kan maken, en als je tuimte over hebt mag je mij ook wel vragen :D |
nou wat we tot nu toe hebben voor onze kantine van 45 meter lang:
een graffiti van van 13 meter van jaren 60/70 en karikaturen (y) , een loungeroom (morgen geen doeken gebruiken ivm brandgevaarlijkheid) met blacklights, kralengordijnen (eromheen) en evt loungemuziek. De ramen bedekt met alle kleuren van de regenboog folie. DIscobollen en heel veel licht, en een DJ-hok. Mja en toen wist ik t ff niet meer. Ik kan ook schaakbord folie regelen (erg jaren 70) maar geen idee waar ik t op kan doen zeg maar... |
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn er echt een hoop :eek: (en t spul is 6 euro per meter...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb er zelf ooit een fluoriserend roze gekocht zelfs |
Citaat:
oooh chill, ik ging ze bestelen bij een bedrijf die allemaal etalage stuff verkoopt hmm ik zal kijken thnx :) |
Je hoeft het echt niet duur te maken hoor,in die tijd was het ook een kwestie van inprovisieren met wat je had.
Grote witte lakens,beschilderen met verf in 70's prints. Grote kussens overal waar je kan zitten. Lange tafel met daarop het drinken,een grote kom met '' punch' erin etc.,en dan zo'n lullig bloemenkleed(plastic) over die tafel heen. Dicobal. Grote dansvloer met eventueel een blok waar mensen ook op kunnen dansen. Qua kleding. Suikerspin haar,je haar gewoon heel bol gefohnt en opgestoken, Bloemenprints. Bruintinten Glitters Van die blouse-jurkjes,met mouwtjes en kraagje en knoopjes..en soms nog een centuur er aan vast. |
Over dat plakplastic,je kan het middelpunt van de dansvloer wel in skablokjes doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |