![]() |
*update* nanowrimo
Hoop dat dat mag.... :)
Voor de nanowrimo-participants: hoe gaat het? Hebben jullie nog tips voor anderen? Behoefte om je verhaal te laten lezen aan iemand? Of schiet het helemaal niet op? Vertel het hier :P Ik: 37909 woorden, maar het schiet niet echt meer op :( Tenminste door de week niet, in het weekend schrijf ik er steeds tussen de 4000/8000 :D Jeuj! |
Mag wel. :)
Ik zit nu op de 41.000 woorden, ik doe het langzaam aan, de laatste tijd. ik wil niet inhoudelijk over het verhaal praten, omdat het dan altijd zo knudde klinkt... Dus ik hou me goed aan de kwantiteit, geen kwaliteit regel. :) |
Oeoe same here :)
En 41000? W00t....... Me is impressed! |
Jullie zijn goed zeg!!!
ik ben bij de 5500 woorden en nu al vrij inspiratieloos! |
25500 woorden ongeveer :( En ik zit een beetje vast met de ene helft van mijn verhaal... (heb zeg maar twee verhalen, twee hoofdpersonen, en om en om gaan de hoofdstukken.... ok kromme zin. Ene hoofdstuk de ene hoofdpersoon, andere hoofdstuk de andere...). Mjah... ik ga wel gewoon iemand vermoorden ofzo :D
*denkt even na* Volgens mij heb ik dat nog NOOIT gedaan, iemand laten vermoorden. Wow. Ik ben afschuwelijk lief in mijn verhalen! En dat voor iemand die van die smerige NC-17 verhalen (met lekker veel sex, angst, violence) houdt XP |
Citaat:
|
Bij mij zijn er ook al een paar dood :P
|
hehe .. ik zit op 3778 woorden.... ik laat ook maar ff iemand dood gaan denk ik ... :rolleyes:
|
GELUKT!!!!!!!
51.175 woorden! |
Is het ook een compleet verhaal?
LUH-3417 |
Citaat:
|
Go Scimmia!
Moet nog 3000nogwat woorden, einde van de week af. Dat moet toch lukken? :P En Scimmia, mag ik je verhaal een keertje lezen? |
Citaat:
Zet 'em op, je kan het wel. Ik heb afgelopen zondag wat ergs gedaan: toen ik op de 45K zat, heb ik wat gewist (expres), tot aan 37K. Ik vond het te slecht. Als ik het allemaal herschreven heb, zet ik het er misschien wel eens op. :) |
Momenteel 34112. Nog steeds achter, maar op het schema dat ik voor de laatste 5 dagen heb (4000 woorden per dag *sweatdrop*). Hmz. Kijken of ik er nou nog wat bij krijg, morgen weer nauwelijks tijd. Dat wordt geen Buffy kijken tot zondag ^_^;; Inge, weet jij welke aflevering er deze week is, dan weet ik of ik het eventueel over kan slaan... >_>
(nanowrimo planning dus dat hoeft helemaal niet op films en tv :p) |
Zet 'em op jullie, jullie kunnen het wel!
|
Citaat:
Aflevering: As you were. Met Riley... ugh! :( Succes met schrijven!! ;) |
kun je niet beter een woordenboek over tiepen gaat veel sneller :)
|
Nee teddybeer, dit heeft ook echt inhoud.
Enneuh... Hier ga ik van genieten: ARTistiek -> Letteren |
50686!!!!
Ow me is soo happy :) Gisterenavond afgemaakt, en ben nu officieel een winnaar :D *gat in lucht springt* |
Citaat:
|
42118. Langzaam maar zeker ga ik het halen ;)
|
humpf...kwou ook meej doen, maar geen tijd voor gehad...volgende maand begint t toch weer gewoon opnieuw??
*zeg alsjeblieft ja ;)* |
Citaat:
Of je kan nu nog meedoen. Maar dan moet je full-time, non-stop schrijven. |
dan pas?? noooouuu :P
*sann gaat nu heel hard aan het schrijven ;)* |
Volgende keer keer doet Vinkitu ook mee. :p
|
Woohooo!!! 50024 woorden!! :D:D:D:D:D:D:D I rule, I rule, feestjuuuuuuhh :D
|
Citaat:
|
Feli, feli. Iedereen klaar? t'is 1 dec... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd allemaal! Ik zie dat natuurlijk weer veel te laat. Jammer, misschien volgend jaar. Erg weinig tijd wel. Weinig inspiratie ook. Hoeveel bladzijden hebben jullie in totaal?
|
Nu nog 75 ofzo... als alles bijgewerkt is en ooit wordt afgemaakt nog wel meer denk ik ^^;;
|
@ Morgan & Scimmia: Ik ben fan :). Voel je vereerd.... :P
Hoeveel bladzijden? Euhm ook iets van 75 denk ik.. Maar ik ga heel veel aanpassen! Oh en Morgan: Gefeliciteerd! Heb jij (en Scimmia oowk trouwens) ook zon geweldig certificaat uitgeprint? LOL :P |
Citaat:
|
Heb je nog een link naar dat certificaat?
|
Kon je downloaden nadat je je wordcount 'validated' had. Samen met die banner/buttonding. Wil het certificaat wel mailen.. Je hebt wel adobe nodig btw.
|
Citaat:
scimmia@scholieren.com Alvast bedankt. |
Hé, ik had helemaal nog niet gezien dat ik een fan had hier. Woei! Ik voel me geëerd.
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |