![]() |
wat is belangrijker; vriendschap of liefde?
ik vind zelf vriendschap.... als je echte vrienden hebt kun je altijd van ze op aan; in de liefde kan er téveel fout gaan volgens mij.....
adieu! |
ik denk dat ze both belangrijk zijn maar het ligt er aan wat je bedoeld met 'liefde'
liefde voor het leven of bedoel je gewoon een flirt waar je even maar wat mee hebt enz. enz. maar wat heeft dit te maken met filosofie/levensbeschouwing?????????? |
Hmm, heb ik ook een hele tijd over na gedacht. Ik vind namelijk al heel lang me beste vriendin leuk en ja wat moet je dan? Zeggen dat je der leuk vind en de kans hebben dat ze ook leuk vind of dat ze je niet leuk vind en daardoor de vriendschap ook kapot gaat. Heb het er toch maar op gewaagd. En ja hoor ze vond me niet leuk...maar gelukkig zijn we heel goeie vrienden gebleven. En vind er nog steeds leuk en heb er 2 januari weer gezegt en nu is het wat.
Maar ik vind vriendschap wel belangrijker, maarja ik wou toch wat meer, en als dat dan erbij kan is dat heel mooi! |
Citaat:
maar misschien zie ik dat ook wel verkeerd hoor http://forum.scholieren.com/biggrin.gif never know... __ |
Is vriendschap niet een vorm van liefde?
|
Liefde IN vriendschap...
|
Ik zie levens liefde als rechterhand en vrienden als linkerhand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat denk ik, denk niet dat er zonder goede vriendschap echt liefde kan ontstaan (tenzij de vriendschap tijdens de liefe heel erg groeit). Ik vind vriendschap belangrijker, maar asl daar ook liefde bij/ uitvoort komt, is dat ook heel mooi http://forum.scholieren.com/smile.gif |
vriendschap, zeker weten..
maar hoort dit niet op DK of L&R? |
Citaat:
tja wat levensbeschouwing betreft, het heeft er wel mee te maken hoe je naar het leven kijkt en wat je waardevol vind lijkt mij. waar vind jij het passen dan? liefde en relatie? lijkt me niet echt, wat ik bedoel gaat meer om wat je waardevoller vind en wat het betekend in jou leven zeg maar... maar misschien zie ik dat ook wel verkeerd hoor never know... ___ en wat is DK? |
Citaat:
|
Citaat:
:P Rechts |
vriendschap = liefde
|
Is liefde dan ook niet een bepaalde vorm van vriendschap?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |