![]() |
Nokia 6510
Iemand ervaring met de Nokia 6510? Ik sta op t punt een andere telefoon te kopen en vind deze erg gaaf :cool:
Het enige wat me tegehoud is de prijs, en t feit dat ik de toetsjes erg klein vind. M'n vader heeft een 8210 en daarop kan IK geen normaal smsje sturen :(! Hoe is dit met de 6510? Zijn de toetsen een beetje normaal te bedienen? http://www.nokia.nl/6510/nl/pics/ninja_main_popup.jpg |
Een vriend van me heeft 'm. SMSen gaat er op zich wel redelijk mee, mits je geen ongelooflijke worsten als vingers hebt. Persoon vind ik 'm nog een stukje mooier dan de 8310, dat is echt turkenspeelgoed.
|
Citaat:
Ook ingebouwde FM-radio (y) En het is gewoon een goed toestel, betrouwbaar enz. De toetsgrootte valt echt mee. Ik heb zelf een Ericsson T68, is ook (y) alleen een tikkie duurder. Als ik de T68 niet goedkoop had kunnen krijgen en ik een monochrome telefoon had gekocht nam ik zeker weten de 6510. 8310 vind ik persoonlijk lelijk en iets voor patsers en turken. 6510 heeft stijl en als je die stijl niet mooi vind kun je altijd nog van frontje wisselen! |
Citaat:
|
hij is wel fijn.. ik heb um ook
maar als je op 8210 niet kan smsen zal je da op die 6510 ook nie kenne want tis bijna zelfde toetsjes |
mijn broer heeft ehm ook... zijn wel fijne toetsen (drukken ook beter in dan een 3310 enz) en goede fm radio!
|
Ik heb 'm ook. Werkt prima. :)
En inderdaad, vrij kleine knopjes; ik gebruik meestal m'n nagels maar om knopjes in te drukken. :( :p |
Bedankt voor jullie reacties, maar het is toch niet de 6510 geworden :o! Ik ben voor de 5210 gegaan. Reden: VEEL lagere prijs, de meerprijs van de 6510 was voor mij te veel ten opzichte van de functies en eigenschappen die de 6510 meer biedt. :)
|
Citaat:
ik ben van 5210 naar 6510 gegaan heeft me 250 euro gekost maar GEEN MOMENT spijt gehad |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zo kan ik compleet adressen boek en meerdere telnrs per persoon toewijzen.. ook kan ik meer smsjes opslaan en meer nrs.. (vooral sms is fijn) een portefuille is ook mega handig en het beeldscherm van de 6510 is zoooooooveeel duidelijker mooier en gedetaileerder |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie m anders meer bij Nederlanders Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |