![]() |
ongelooflijk irritante en mij als leek onbekende printerziekte?? HELP!
de printer hier ten huize heeft iets onder de leden... hij geeft namelijk alsmaar melding van papier-op terwijl hij VOL papier zit. dus dan zet ik 'm uit en weer aan en maakt ie werkelijk AFZICHTELIJKE uitdraaien. er MOET wat aan gedaan worden, want ik moet er een eindproject uitjassen binnen enkele weken...
dus aan alle hardware-experts: HELP! HELP! HELP!!! please. |
EN WAT voor PRINTER heb je DAN?
|
een HP DeskJet Something geval.
|
Citaat:
als je nog je printertypen en je OS geeft kunnen we er meer mee |
Citaat:
je moet gewoon per velletje helpen dat papier te slikken anders gaat ie zeggen dat 't op is idd :) dus als ie geluid maakt dat ie papiertje wil inrollen snel een papiertje een beetje helpen en je hebt weer 1 pagina (meestal scheef :D) ... |
Heb je de nieuwste drivers? Drivers verneuken de boel nogal, als die niet in orde zijn. Heb ik ook gehad met m'n HP DeskJet 970Cxi.
|
Print je misschien in kleur uit terwijl er alleen een zwartwit cartridge inzit?
Ik heb hier nog een DeskJet 420 staan en daarbij gebeurt pcies hetzelfde. |
Wat dacht je van het papier goed aanschuiven?
|
Probleem dat vaker bij HP voorkomt. Mijn vorige printer was een HP DeskJet 690c, die deed dat ook.
Dan moet je 'handmatig' het papier erin schuiven, omdat de rubbertjes die het papier naarbinnen draaien versleten zijn. Gewoon het papier goed aanschuiven. Misschien is dit niet het probleem, misschien wel... Probeer maar ;). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |