![]() |
Maria had een draagtijd van een jaar en twee weken!!
Volgens mijn agenda raakte Maria op acht december zwanger.( Maria onbevlekte ontvangenis) Als je gaat rekenen en je bent negen maanden verder dan is het acht september. Op die datum zegt mijn agenda dat het de geboortedag van Maria is. HEH? Jezus is met kerst geboren en als je dan gaat rekenen was Maria dus twaalf maanden en twee weken zwanger! Of ze was maar twee weken zwanger..........HOE KAN DAT? !!!!!!!
|
Jezus is helemaal niet in december geboren, maar in oktober of september... Dat schijn je te kunnen uitrekenen door de Bijbel goed te bestuderen.
Onbevlekte ontvangenis? Wat is dat? Iig, die september waar je op uit komt klopt dan idd wel redelijk... |
januari en februari bestonden toen nog niet dus 2 maanden minder is 10, 5 maand.. nog vrij lang niet?
hmm.. |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door pvm (19-12-2001).] |
In de bijbel kan echt alles, ik zou me maar nergens meer over verbazen
|
DUH, we VIEREN de geboorte van Jezus 25 december, maar dat is alleen om dat hier die heidenen voor ons toen een vaag feest hadden. Toen kwamen de Christenen, en die veranderden al de feesten, maar er was geen feest rond de tijd dat Jezus geboren was, of ze wisten het niet precies, of allebij, dus veranderden ze het feest van 25 december.
|
Citaat:
|
volgens mn godsdienst lerares is jezus niet in december geboren, want dan zijn er geen schapen en herders meer die dan de hele nacht in het veld liggen....
ik weet het ook allemaal niet, maarja.... |
En de mens...hij bleef de Bijbel maar letterlijk opnemen en wetenschappelijk bestuderen
[Dit bericht is aangepast door clubje (20-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben we moeten leren voor godsdienst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja in het jaar 0 was de technologie nog niet zo goed als nou en ik denk dat ze niet wisten dat t kind r uit moest na 9 maanden en daar ook geen appratuur voor hadden.. dus hebben ze het maar laten zitten tot dat t r gewoon spontaan uitfloepte!
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Mirage2000 (28-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
Christelijke instanties hebben op sneaky wijze een zinnetje over goden geplaatst zodat het net lijkt alsof het hier over afgoden gaat maar als je de rest van de context leest zie je heel duidelijk dat het over kerstbomen gaat(boom, zilver, versieringen). De heidense ritueel werd overgenomen om meer acceptatie te krijgen bij niet christelijke volkeren. De PR van het Christendom was niet en is nog steeds niet al te best. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |