![]() |
[MSN] Probleempje met emailadres
Ik heb dus geen hotmail adres, maar gewoon een wanadoo email. Dit heeft altijd gewerkt, maar pas logde ik in op mijn oude email, druk ik per ongeluk op automatisch aanmelden....., dus nu ben ik het wachtwoord kwijt van dat emailadres, ik naar wanadoo.nl, wachtwoord aangevraagt, ik opnieuw inloggen, "Het ingevoerde password is onjuist"
Weet iemand hoe ik dit weer werkend krijg want het password wat ik invoer is WEL juist!! |
Ik snap er werkelijk waar geen reet van :confused:
Van welk emailadres wil je nou het wachtwoord weer werkend hebben? (Dat is toch je probleem? :confused: ) |
Ja dat is mijn probleem, ik wil het wachtwoord van mijn wanadoo adres weer werkend hebben
|
Bel Wanadoo Klantenservice op en vraag of ze je een nieuw wachtwoord per mail of post toe willen sturen. Sim-pel, toch?
|
Nee want t is niet het wachtwoord van de hoodaccount, maar van een extra emailadres, die kun je gewoon veranderen bij wanadoo service, gedaan, maar nog kom ik niet op msn
|
Je wachtwoord van je wanadoo (oid) mailadres is NIET gelijk aan het wachtwoord van je dot-net passport. DAT wachtwoord moet je namelijk gebruiken.
|
Ja k ben er nu achter, bedankt, chatfreak dat was m!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |