![]() |
Pleur je freestyles hier neer
Mijne soon to come....
(en ga niet beweren dat je gangster ben ofso :cool: want dat kan niet in ned) |
Yo,
de naam is eX.. O de grootste gangster van het land met m'n ak47 in de hand was ik maar zo cool als donn-e want hij is de allerbeste mc dit zuigt mzzl |
Weesp Westside!!!!!!!
|
wickidie wickedie wack
boemtsjik boemtsjik wick wick screeeeeccchhh screecchh boem |
Citaat:
|
He man, wilde je zeggen dat jij d'r een was??
zoja, kewl man, ben jij ook zo illigaal dat je zwartrijdt op je fiets??? :confused: |
Citaat:
|
check mij dope: http://members.lycos.nl/wdfbak/art-d...kkeplayers.mp3
|
Citaat:
|
haha daar word je doodziek van of niet?
|
alles word tegenwoordig gejat he! nieuwste liedje van jlo... die beat is van de beatnutz,
het leuke is, dat de beatnutz hier dus een leuke dollar xtra aan verdienen :p Niemand kan fucken met mij/ doe je dat wel dan ben je erbij/ ik sla je zo hard op je ogen/ dat jou eigen ogen je niet eens meer mogen/ nou denk je mischien dat je dan allang bent gevlogen/ ik hang je aan een waslijn om te drogen/ al dat bloed had wel wat mindergemogen.. / mentaal ben je naar de klote/ je kunt niet meer meedoen met de grote/ heb je ervan genoten.... of nog meer klappen op je klote??/ zeg 's ja dan doen we het nog een keer/ ownee dat kan niet meer../ je stuiptrekt, schokt wat op en neer/ je bent dood, voor mij een eer.../ sjonge dit brengt wat sfeer/ zo op je begrafenis loop ik wat heen en weer/ heel enthousiat pak ik mijn geweer/ schiet al je vroegere familie en vrienden neer/ zo gaat de politie mischien nog wat doen/ dan alleen boetes geven voor achterlichten of aan zwervers achter in het plantsoen/ sjonge das pas fun/ politie onderzoekt 36 lijken/ straks gaan ze zelf nog bezwijken/ zoveel werk hebben ze nog nooit gezien/ de politie aan het werk heb je dat wel eens gezien/ er moeten altijd eerst doden vallen/ voor dat de politie iets doet aan dit soort gevallen/ daarvoor hebben ze allemaal pijn aan hun ballen/ zitte ze voor niks hen pistool leeg te knallen/ tot ze zo'n gek zoeken als mij/ als dit stopt ben ik erbij/ dat is zo'n beetje nu dus ik nok ermee/ RIP to the 36 lijken, nu is het mijn beurt om te bezwijken....... (sjonge zinloos geweld, persoon waarover dit gaat heeft een vriend van mij het ziekenhuis in getrapt... zijn gezicht ziet er nog steeds uit als een bewerkt voodoo poppetje) |
Owja donn-e ik mag jou hee!
|
owja donn-e je moet wat rouwerklikken man... je klink alsof je net klaar bentgekomen man,
laterz |
hahaahahhaahhaahahahahaahahahahhaahahaaaahhahaha
echt TE wreed gewoon Donn-E!! |
Citaat:
|
dan zijn de beatnutz wel goed, alleen zakelijk verkracht zegmaar! ;)
|
Citaat:
|
'Hey' zei de man met de knuppel
'Hey' zei de vrouw toen maar terug Ze had beter moeten weten.. Ik vind hem meesterlijk. Maarja, ik heb 'm ook bedacht :). |
Love..
Allright, I'll do this, just for the fun 'Cause the only bitch that ever loved you had to call you her son Love in all sort of ways, yes more than one Wondering how my love, has just begun In de vaderlandse taal, heet love ook wel liefde Liefde is sex ? Nee, het heeft meer te bieden Jongens van 14 denken bij liefde aan tieten Praten onder elkaar over een vrouw op haar knieën Dat is toch zo dubbel, en krom als een banaan Net als je aanstaande, die je niet uit kan staan Gevoelens voor die ene, reden voor je bestaan |
Post dan
Zo rond middernacht, vraag ik me af Waar andere leden zijn, met hun postgedrag 20 posts tot dusver, ja, ik had meer verwacht maar wat blijkt: paul had het verkeerd gedacht heb ik hier te maken met wantalenten ? ik zet mijn rijms hier op, net als partytenten doel van deze rijm: je gaat anders denken zodat je hier je gedachten gaat prenten Ik gooi het vrijstijlen in de vergelijking beschouw mijn posts als een pure verrijking Beschouw deze topic net als kunstrijden Waarin deze vrijstijl een vrije kuur is Doe net alsof die appel niet zuur is Maar strooi hier zoete teksten, als nooit te voren Geef het een naam, en knoop het in je oren |
Driving A Car
Driving a car, with 2 boys in the back One next to me, choosin' the track I'll do 65 when cops passin' my ass They want me to stop, so I released the gas A cop stepped out, and looked over his shoulder He came on to me, with his hand on the holder I didn't even listened what he's got to say He gave me a ticket and than drove away I was shocked, and I wanted to eat And so were the boys on the backseat Still bouncing in the back on the base of the beat We hit the road, towards the Mac Donalds I saw a clown, it just looked like Ronald I gave him some money, to buy a new suit He wasn't what you say, euhm... lookin good Just when we left, everybody stared us And I brought the boys, back to their parents |
--------------------------------------------------------------------------------
Ziek Ziek zijn, in je bed, thuis voor de buis Is het nog iets erger, lig je in het ziekenhuis Koorts, hoofdpijn en griep, of last van verkoudheid Tot halfdood in een klinkiek, last van benauwdheid Je ziek melden op school, vast wel eens gedaan Met je schoolzieke hoofd, naar rector of decaan Hij geeft je goedkeuring, en je bent weer blij Je hebt enkel last van de aanstellerij Verschillende vormen van ziektes, ja, dat is bewezen Van er zo weer bovenop, tot niet meer genezend Er zijn er teveel van, valt niet mee te spotten Het is echt geen pretje, van binnen te rotten Als je niet ziek bent, ga dan niet liegen Door je ziek te melden, en de boel te bedriegen Ik zal door gaan met uitleggen, in een andere taal Ik vertaal mijn digitale verhaal, als proces verbaal Yo kid, you ain't got no reason to lie Same way you ain't got no reason to rhyme Lie about being ill is just not my style Boy you ain't ill, and so are your rhymes Cause you clame you are ill, to many times Respect the diseases that are hard to heal Don't be pathetic when you won't eat your meal I think now, my message has been clear Someonelse here, who like to pump lyrics in my ear ? |
Citaat:
|
Sex
Sex, iets moois, iets lekkers, maar ook gevaarlijk Stel je voor: jij en je liefje op je bed behaaglijk Je liefje doet lief, terwijl hij je kust Laat je lijden door liefde, en niet door lust Achteraf, heb je niks, ja, enkel spijt Want je bent af van je maagdelijkheid Sex is oke, lekker, maar kijk uit met wie je sext Voor je het weet is het je ex, en dus niet meer relaxed Mocht het zover komen, gebruik een condoom en de pil Gebruikt hij zijn tong, dan wordt je sloom en je trilt Dat zijn de effecten, als ie je clitoris likt In de volksmond beffen, klinkt het behoorlijk sick Je wilt hem wat terugdoen, met je tong langs zijn navel Je doet hem smelten, als slagroom op een wafel Verder omlaag, tot je weet wel, hoef het niet uit te leggen Rest me enkel de vraag: Wat voor gevoel kan spuiten zeggen ? Oke, laat ik maar stoppen met deze subtiele boodschap Heb nog 1 ding te zeggen, T'is breekbaar als fragile loodsvracht Het duurde even, voordat Ieniminie de boot zag Dames, scheer je haar, want het is geen sublieme noodtrap |
De ideale schoonzoon rulleezzz :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of bedoelde je het zo? :) |
Citaat:
|
ze willen me wit maken als ze over me praten
|
Citaat:
:D (y) SUPERRRRRRCLIP |
shibbadibbaboomshaka
piddapiddabo massiverespecttoallthemjunglists worduptodemkrews bobobowshimdigga bass! |
kom op komp
woord omhoog voor echt kijk het uit strafcorner op de microfoon een vette diss je verdiende loon mijn kettingen zijn zwaarder dan die van jouw ik ben de man en jij bent lauw ga maar ergens anders spelen want ik ben de enige echte volgens vele ik ben een zware jongen rook marsepein over mijn longen dus kom niet bij em zeiken want ik ga over lijken uh huh uh huh voor zeker huisje uit van hier |
LOL @ strafcorner :)
|
ik houw nie van rap, maar freestyle vind ik echt kewl, in het nederlands dan, aleen ik oefen me de tyfus, maar het blijft niet lukken....
|
Citaat:
anders blijf je ff van mijn vrijstijl af... |
Citaat:
Het is niet verschrikkelijk moeilijk, in principe hoeft niet alles te rijmen... Jongens en Meisjes, ik heb de 8 mile gezien...... mega goede film veel battle raps, dat zullen jullie eigenlijk eens moeten zien.... (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Vrede, broeder Wat Rhinus zegt klopt, flow is belangrijker dan rijm. |
Citaat:
ik vind het altijd vet als het lekker loopt, hierbij moet je eigenlijk enkel letten op de lettergrepen en de klemtonen... eXo ---> oke dan (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |