![]() |
Rare Dromen..?
Haay menssies.
Kzit met probleempje, misschien weten jullie er antwoord op. Mijn vader is nu zo'n 9 maanden geleden overleden. Heb sinds toen niet meer over hem gedroomt. :( En nu sinds zo'n 2 weken droom ik hele raare dingen. Zoals: Dat mijn moeder en vader weg gaan om boodschappen te doen, en dat ik en mijn broertje alleen thuis blijven. Op een gegeven moment doe ik alle duren opslot, maar dan gebeurd er iets 'engs' de duren gaan klapperen enzow. *Nog een voorbeeld*, heb al 2 dagen achter elkaar gedroomd. Dat ik en mijn familie naar de bank, of wat is het gaan. En dat die dan word overvallen en ik word ontvoerd :eek: En zo kan ik nog wel meer voorbeelden bedenken.. Tis echt eng, en ik word soms 2 keer op een nacht wakker Zijn dit nou gewoon voortekenen voor iets wat 'gaat' gebeuren? Of zijn dit 'gewone' dromen waar ik me niks van aan moet trekke? Alvast bedankt Kussies.. Someone |
Citaat:
En voortekenen dat er iets gaat gebeuren? Nou dat hoop ik dan maar niet voor je........ |
Je moet dromen niet letterlijk nemen, er zijn sites die over betekenissen van dromen gaan daar staat allerlei uitleg erover enzo.., en als je aldoor zulke dromen hebt misschien moet je gewoon eens met iemand praten over wat je voelt enzo misschien dat je dan ook niet meer zo naar droomt..
|
Citaat:
REIE |
Het enige vaste patroon in mijn dromen is dat ze nooit of te nimmer de waarheid worden of in het echt herhaald worden of voortekenen zijn dus. Dat je nachtmerries hebt is heel normaal en vooral omdat je vader onlangs is overleden. Mn vader is ook anderhalf jaar geleden overleden en ik droomde laatst nog dat ie er weer was maar hij wilde me niet vertellen hoe hij terug was gekomen, tsja vaag
|
Iniedergeval bedankt,
Ik zal het wel allemaal aan 't verwerken zijn ofzow..? Maar het is iniedergeval niet echt prettig Kussies someone |
kzou me r nie zoveel van aantrekken.. tenminste niet van die aparte dingetjes
beste vriendin haar pa is 1,5 jaar terug overleden, en nu droomt ze ineens heel veel over hem.. Doodgewone dingen maar toch ook weer raar.. Volgens mij mist ze m ook veel in die periodes. misschien is goed om r over te praten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |