![]() |
mijn leerkracht frans....
breekt mij steeds af. ik blink al niet uit in frans, hoewel ik er erg veel voor leer. maar elke keer boort hij me weer de grond in... kan ik hier iets tegen doen? :(
|
Met m proberen te praten?
Als dat niet lukt, misn naar een andere leraar frans gaan, die je kan helpen met de dingen die je ècht niet kan ofzo.. |
idd. misschien eens met hem praten. of het tegen je mentor oid zeggen zodat die het eens aan kan kaarten.. zegt je klas er ook niets van tegen de leraar? :)
|
Citaat:
|
Schreeuw: 'Laat me nou godverdomme eens uitpraten ja!' misschien er dan een belletje bij hem gaat rinkelen?
|
Probeer je niet door hem op de kop te laten zitten..Niet gaan denken dat je dom bent ofzo!
Dit is heel moeilijk maar toch proberen.. en ja ik zou naar je mentor gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja..ik heb dit met mij lerares Engels , ze moet mij dus totaal niet, omdat ik slecht ben in Engels. Ze heeft helemaal geen geduld met uitleggen, en zegt ook terwijl ze recht in m'n ogen kijk dat ik het niet waard ben, en dat ik echt dom ben als ik (de grammatica) nu nog niet snap....
Andere leerlingen vinden haar ook niet echt aardig, maar zij hebben nog wel redelijke punten voor Engels vandaar. Ik kan het wel aan mijn mentor vertellen, maar hij weet er ook geen raad mee, en het blijft toch haar woord tegen het mijne. Ik doe gewoon m'n best , en let gewoon goed op in de les, om zo min mogelijk op tevallen, maar toch weet ze wel weer over het een of ander een opmerking te maken :( Ik word er een beetje moe van.... Nouja..als je een goede/betrouwbare mentor hebt zou ik eens met hem gaan praten, of misschien naar een andere leraar te gaan om hulp (met frans) te vragen? Bijles is misschien ook een optie? Naja..veel succes...laat je niet op je kop zitten hoor!! Myrthe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |