![]() |
Man verhangt zich aan stadhuis Haarlem
Man verhangt zich op stadhuis in Haarlem
Uitgegeven: 22 november 2002 15:26 Laatst gewijzigd: 22 november 2002 15:27 HAARLEM - Een nog onbekende man heeft zich vrijdagmiddag verhangen op het bordes van het stadhuis in Haarlem. De man is overleden. Tientallen voorbijgangers zijn getuige geweest van de zelfdoding. De man maakte zich rond 13.00 uur met een touw vast aan het hek van het bordes en sprong naar beneden. Het touw brak, waardoor de man vanaf drie meter hoogte op de grond viel. Vermoedelijk heeft hij daardoor zijn nek gebroken. De politie zette een deel van de Grote Markt af om omstanders op afstand te houden. Door de daad van de man ontstond commotie. Een groot aantal mensen keek toe hoe het slachtoffer werd afgevoerd. De politie weet niet of de actie van de man, gezien de plaats die hij uitkoos, iets te maken heeft met zijn verhouding tot de gemeente Haarlem. De politie vermoedt dat het om een zwerver gaat. Gadver, hoe bedoel je een agressieve dood! Ik begrijp dat soort mensen echt niet, maar jah agh, wie ben ik :)! Je zaql het maar voor je ogen zien gebeuren, heb je toch ook een trauma van hier tot Vaals! |
Wat moet ik inbeelden van de situatie? Bordes? :confused:
|
Waar ligt dat, Vaals?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat ie zn nek brak, het zou zn verdiende straf zijn om te blijven leven, nou goed, weer een zwerver minder zullen we maar zeggen.
|
Citaat:
|
triest voor de omstanders. Je zal maar gezellig een dagje gaan winkelen oid en vervolgens een man ter plette zien vallen... :(
|
Citaat:
Ik zat vandaag op de Grote Markt wat te drinken, allemaal afbakeningen en politie.. Ik dacht: ik ga niet kijken, wil de ramptoerist niet uithangen. Ik schrik er wel van, vraag me af wat mensen er toe brengt om zoiets vreselijks te doen. Ik vind het heel erg dat dit soort dingen gebeuren. |
Zijn er ook foto's van dit incident gemaakt?
|
Citaat:
is mij niet opgevallen btw, ik wist maar niet wat er gebeurd was, zag alleen veel mensen en politie. Maar dat iemand zich midden aan het stadshuis op heeft gehangen schoot niet door mijn hoofd heen iig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een ziekelijk actie, publiek zelfmoord plegen. REIE |
Citaat:
De enige die het recht heeft om zijn/haar leven te ontnemen is de persoon zelf. hij had het idd wel niet openbaar kunnen doen. En niemand vraagt je om te huilen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed daar gaan we nu niet over discussieren, laten we het maar bij het onderwerp houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij vindt t misschien zielig voor die man, ik niet. Het is alleen lomp dat ie het publiekelijk doet, maar daar had ie schijnbaar een goede reden voor. Hij had namelijk een conflict met de gemeente. Nou goed, ik zal niet meer reply-en op dit topic, jij zal vast nog wel even het laatste woord willen hebben, dus ga je gang! ;) |
Ik hoef niet altijd het laatste woord hoor ;)
Maar wil wel wat zeggen maar niet tot betrekking van jouw reply. Ik vraag me eigenlijk meer af, toen die man zijn strop e.d. aan het voorbereiden was, wat deden de mensen toen... toekijken hoe die man zichzelf op zou hangen? |
Niet netjes.
|
Citaat:
|
leuk trouwens voor de mensen die daar daarna zijn gaan trouwen... leuk om dat later te lezen ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter nagedachtenis aan mijn beste Amie: Jef A. http://www.geocities.com/gtst_sterren/jef2.jpg |
Citaat:
|
een broertje van een vriend van me heeft het gezien..
gast ging 2 dagen niet meer naar school. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |