![]() |
Vraagje!
Komt bij jullie in Nederland die films later uit?
Bijvoorbeeld bij ons in Belgie is Die another day en Harry Potter 2 al uit. Is de cinema ook duurder bij jullie? Bij ons kost ie zowat 5.50 Euro. |
Kwist niet dat je uit België kwam :)
Bij ons kost het wel iets van 8 euro geloof ik :eek: |
volgens mij is dat wel vaker met films ja.. dat ze in bepaalde landen eerder draaien..
En de prijs.. de laatste keer dat ik naar de bios ging moest ik 6 euro betalen, met korting.. |
Volgens mij liggen de première dagen van NL en België niet ver uit elkaar, zijn toch afspraken over neem ik aan?
Ik betaal bij de ene bios € 4,50 en bij de ander rond de € 7,- bij mijn ouders is het weer € 5,- dus het verschilt heeel erg, ligt aan de bios denk ik... |
Citaat:
|
Kom dan maar allemaal naar Belgie film kijken :)
|
Citaat:
Volgens mij is het op maandag en dinsdag goedkoper, weet ik niet helemaal zeker.. Enne, misschien ga ik er werken :) |
Citaat:
Oeh.. lijkt me wel leuk, in de bios :) Misschien kom ik je nog wel een keertje tegen dan :) |
hmm hier is het wel duurder zonder cjp enzo
vooral 's avonds en die films zijn hier ook al uit :confused: |
Meestal komen ze wel later uit, hoewel er films zijn die gelijktijdig met USA uit komen (LOTR, Episode II).
|
LOTR2 kwam in België eerder uit, maar bijvoorbeeld Goldmember kwam in Nederland weken eerder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |