![]() |
Teken Tablet
Oke,
ik wil een teken tablet aanschaffen, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Het is gewoon voor de lol, om met photoshop wat te kunnen tekenen (met een muis lukt het me niet ;)). Welke raden jullie dan aan? Richtprijs zit rond de 40 euro. Lager mag ook, iets hoger ook. |
40 euro:/
www.wacom.com zijn de beste vind ik :o |
Citaat:
Ff site tjekken. |
leen anders van een vriend of bekende :confused:
|
Wacom Graphire (2) . Ideaal ding voor (semi)-professioneel (éénvoudig) tekenwerk. ;)
Ben nu ongeveer een jaar in het bezig van zo'n tablet, en gebruik hem naar volle tevredenheid :). |
als je een teken tablet hebt, zit daar vaak (altijd) een muis bij. moet je dan die muis gebruiken? of kan je ook je oude muis nog gebruiken?misschien domme vraag maar ik heb zelf namelijk al een goede muis. :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb een oude Dynalink FreeDraw en die gaat via de seriele poort (met een verlengstukje voor PS2). Nieuwe FreeDraws gaan via USB. Ik gebruik deze tablet overigens niet meer, je kunt hem van me overnemen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder als je voor een ander merk gaat even in de gaten houden in welke mate het tablet drukgevoelig is en de support (vooral wat betreft drivers) in je achterhoofd houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb es 'n heel goedkoop dingetje gekocht van 't merk Target. Niet veel bijzonders, maar werkt wel :) Dus je hoeft er niet veel voor neer te leggen, als je dat er niet voor over hebt.
|
Citaat:
|
Ik moet trouwens wel een USB-tablet hebben, andere poorten zitten vol.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |