Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   knuffelbeer rijden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=286892)

fruitvliegje 22-11-2002 22:21

knuffelbeer rijden?

Hoi!!

Deden jullie vroeger spelletjes als "knuffelbeertje rijden" of doktertje spelen,als jullie nog drommeltjes waren?
tell us :D

LiL-Ind0w 22-11-2002 22:22

Euh...is dit serieus bedoelt of moet hier een slotje op ? :confused:

shiver inside 22-11-2002 22:25

Neehoor geen slotje, wil eerst weten wat je precies doet als je een knuffelbeertje gaat rijden :) tell me!

LiL-Ind0w 22-11-2002 22:25

Citaat:

shiver inside schreef:
Neehoor geen slotje, wil eerst weten wat je precies doet als je een knuffelbeertje gaat rijden :) tell me!
was ook geen verzoek, maar meer een vraag of ut nodig was ;)

anonieme_teddybeer 23-11-2002 10:58

uhh nee :rolleyes:

fruitvliegje 23-11-2002 11:58

knuffelbeer rijden?
wel dat je tjah :o op je knuffelbeer zit en "paardje rijd"
als je klein was welteverstaan

Andijvie 23-11-2002 12:49

Uhm.... ja :o

Min of meer onbewust, maar na een tijdje dat ik dat er iets mis met me was, maar ik durfde niet naar mijn moeder te gaan om dat te zeggen. Toen ben ik ermee opgehouden, met pijn en moeite :D

fruitvliegje 23-11-2002 14:19

En doktertje gespeeld met 'n vriendje?
knuffelbeer rijden deed ik ook trouwens :D

Andijvie 23-11-2002 14:26

Citaat:

fruitvliegje schreef:
En doktertje gespeeld met 'n vriendje?
knuffelbeer rijden deed ik ook trouwens :D

doktertje spelen.. wel een keertje bijna, maar ik wilde niet :) ik was wel benieuwd hoe hij eruit zag, maar hij ook hoe ik eruit zag, wilde ik toch niet laten zien, dus mocht ik hem ook niet bestuderen... :( :D

dark spirit 23-11-2002 20:00

Ik was een heel braaf kind geloof ik...

Rickkus 23-11-2002 22:30

haha... doktertje ja... Dat waren eens tijden zeg phoe heey... :P:P:P:P

Dusjcrib 23-11-2002 23:14

hmz. geen doktertje of knuffelbeertje rijden

ik ging echter wel op mn hoogslaper proberen te klimmen en ineens gaf dat een heel lekker gevoel, dus deed ik dat vaker. Had geen idee wat ik deed tot mn moeder een keer verbaasd binnenwandelde en het me uitlegde :D:D:D

Six4Eight 24-11-2002 00:32

Doktertje gespeeld met een vriendinnetje.

Werd achteraf niet op prijs gesteld trouwens ... :D

Eendje 24-11-2002 03:08

Citaat:

Dusjcrib schreef:
hmz. geen doktertje of knuffelbeertje rijden

ik ging echter wel op mn hoogslaper proberen te klimmen en ineens gaf dat een heel lekker gevoel, dus deed ik dat vaker. Had geen idee wat ik deed tot mn moeder een keer verbaasd binnenwandelde en het me uitlegde :D:D:D

haha ja had ik ook :D, alleen het was speeltuin op school :) was zon rek waar je op kon klimmen (rek met palen --> lijkt verdacht op die paaldanseressen's palen) :P vond het een hele lekker gevoel, maar had geen idee wat het was :P

nu wel :P

Hans Kazan 24-11-2002 15:02

Ik speelde altijd het amputatiespel! :rolleyes: :rolleyes:

Dusjcrib 24-11-2002 15:16

Citaat:

Eendje schreef:
haha ja had ik ook :D, alleen het was speeltuin op school :) was zon rek waar je op kon klimmen (rek met palen --> lijkt verdacht op die paaldanseressen's palen) :P vond het een hele lekker gevoel, maar had geen idee wat het was :P

jaaa, dat ook idd :D hihihi.. dan klom ik via die palen omhoog, en ineens kwam dr een lekker gevoel en werd ik helemaal slap en kon niet meer omhoog klimmen :D

Destrøyer 24-11-2002 15:34

Citaat:

Eendje schreef:

:D :cool: (y)

Eendje 24-11-2002 17:56

Citaat:

Dusjcrib schreef:
jaaa, dat ook idd :D hihihi.. dan klom ik via die palen omhoog, en ineens kwam dr een lekker gevoel en werd ik helemaal slap en kon niet meer omhoog klimmen :D
haha zag er wel grappig uit dan :D (ik klom dan later gewoon verder) :P en dan eindelijk boven en dan lekker liggen en uitrusten heeeerlijk :P)

vroeger was het trouwens veeeeel handiger :P, word je nooit vies enz :D (bij meisjes heb je daar denk ik nie zoveel last van) :P

Sikamikanico 26-11-2002 19:52

Vroeger speelden we wel eens doktertje. Ik heb me een paar meisjes doktertje gespeeld, het was allemaal vrij onschuldig. Wel grappig als je er zo aan terugdenkt..:)

theyoghurtxp 26-11-2002 21:16

Citaat:

Eendje schreef:
vroeger was het trouwens veeeeel handiger :P, word je nooit vies enz :D (bij meisjes heb je daar denk ik nie zoveel last van) :P
idd ja... :(

maarre, zullen we het ook eens over die krachtige waterstralen in het zwambad hebben? :D

sofie3 27-11-2002 07:44

Citaat:

Dusjcrib schreef:
...en dan was je klaargekomen? Door gewoon even een paal te beklimmen? :cool: Kon ik dat maar!

Beta-ark 27-11-2002 17:21

Citaat:

theyoghurtxp schreef:
idd ja... :(

maarre, zullen we het ook eens over die krachtige waterstralen in het zwembad hebben? :D

HAHAHA i know what your talking about, toen was ik 8 ofzo hehehe toch wel raar eigenlijk.Mijn ouders vroegen zich af waarom ik steeds bij de rand zat!!!! :p

MetalliCat 27-11-2002 18:05

Bizar : En ik dacht vroeger dat ik de enige was die dat kon :). Idd de paal, en de stralen :)

Grenwiel 27-11-2002 19:36

hmmm dat tebbybeer rijden hebbik nooit gedaan, maar van dat doktertje spelen ben ik nooit afgekomen...... (y)

little lady 27-11-2002 19:37

heen en weer bewegen?

theyoghurtxp 27-11-2002 21:27

Citaat:

Beta-ark schreef:
HAHAHA i know what your talking about, toen was ik 8 ofzo hehehe toch wel raar eigenlijk.Mijn ouders vroegen zich af waarom ik steeds bij de rand zat!!!! :p
beetje sneaky tegen de stroomversnelling in kruipen altijd... :D
maarre, ik vraag me af of die badmeesters en juffen dat nou in de gaten hebben... :rolleyes:

Beta-ark 28-11-2002 16:15

laten we hopen van niet anders heb ik toen hendig voor lul gestaan.Maar ik denk dat ouderen dat niet zo snel van kinderen denken en gelukkig maar.

MQ 28-11-2002 16:19

Citaat:

Six4Eight schreef:
Doktertje gespeeld met een vriendinnetje.

Werd achteraf niet op prijs gesteld trouwens ... :D

:D ook betrapt? :D kmog niet meer met haar spelen :( :D

theyoghurtxp 28-11-2002 21:32

Citaat:

Beta-ark schreef:
laten we hopen van niet anders heb ik toen hendig voor lul gestaan.Maar ik denk dat ouderen dat niet zo snel van kinderen denken en gelukkig maar.
:D Neeh, denken ze vast niet. Het lijkt me nou alleen niet meer zo handig om te doen... Smrry... :eek:

pinokio 30-11-2002 23:29

in t zwembad hadden ze altijd zo'n loopband over t water...... en als je daar over heen geen 'kruipen' op je buik, kwam er ook een heel lekker gevoel ;)
en natuurlijk die waterstralen :p

en ook in kleedhokjes van t zwembad..... "mag ik eens in jouw broekje kijken?"

Nu trek je m gewoon uit

Dusjcrib 01-12-2002 00:10

Citaat:

sofie3 schreef:
...en dan was je klaargekomen? Door gewoon even een paal te beklimmen? :cool: Kon ik dat maar!
haha, ja.. die kunst ben ik toch weer verloren hoor.. dus, wees gestroost, ik kan et nu ook niet meer

Dusjcrib 01-12-2002 00:11

Citaat:

Eendje schreef:
haha zag er wel grappig uit dan :D (ik klom dan later gewoon verder) :P en dan eindelijk boven en dan lekker liggen en uitrusten heeeerlijk :P)

Nja, dan liet ik me dr gewoon afglijden zeg maar en klom maar niet omhoog, lol. Vriendinnen hadden dan zoiets van huh, Kim, wat is er??

Maar euh, meisjes kunnen toch ook behoorlijk vochtig worden hoor.. toen had ik daar geen last van nee, maar als ik nu ben klaargekomen en gewoon.. ja, niks zou doen aan het vocht zeg maar, glibberen mn benen langs elkaar..

whaha, wat klinkt dit heeerlijk.. ahum

Adser 03-12-2002 09:07

Ik ging altijd onder de pony van mijn zusje hangen

The Crash Bash 03-12-2002 17:28

Citaat:

Adser schreef:
:confused: eum ..... effe wat uitleg aub.

Hecatomb 03-12-2002 17:37

Citaat:

The Crash Bash schreef:
nou liever niet.... :p

The Crash Bash 03-12-2002 17:49

Citaat:

DOGGONE schreef:
nou liever niet.... :p
Komaan pleaze!!! ;) (y)

Sceptica 03-12-2002 21:43

:O Wat stel ik me daar bij voor?!
STEL ik me daar uberhaupt wat bij voor...
Doktertje spelen ken ik echter wel...En goed ook... (Jong geleerd oud gedaan zull'n we maar zeggen...)
Knuffelbeer rijden was tot vandaag echter nog een onbekende term...:)

fruitvliegje 04-12-2002 10:08

Citaat:

Sceptica schreef:
STEL ik me daar uberhaupt wat bij voor...
Doktertje spelen ken ik echter wel...En goed ook... (Jong geleerd oud gedaan zull'n we maar zeggen...)
Knuffelbeer rijden was tot vandaag echter nog een onbekende term...:)

hehe,dan zal ik die term hebben uitgevonden, feest :D

I'm the inventor of het knuffelbeer rijden! (en op zeer jonge leeftijd ;) )

Dusjcrib 05-12-2002 22:55

Citaat:

The Crash Bash schreef:
ik geloof niet dat die opmerking echt serieus was

mathfreak 06-12-2002 10:35

Citaat:

Sceptica schreef:
Heel simpel. Stel je maar een jongen of meisje voor dat op zijn of haar knieën zit met daar tussen een knuffelbeer geklemd en ritmisch over de knuffelbeer heen en weer beweegt, waarbij hij of zij ontdekt dat dat een lekker gevoel geeft. Een kussen geeft soortgelijke ervarigen, wat ik als jongetje ontdekte, vandaar dat kussen rijden in mijn geval waarschijnlijk een betere term zou zijn geweest.

The Crash Bash 06-12-2002 18:51

Citaat:

Adser schreef:
Komaan geef eens wat uitleg aub. :(

Dusjcrib 06-12-2002 19:46

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Komaan geef eens wat uitleg aub. :(
je vind het wel interessant he?

maar nogmaals, ik denk niet dat die opmerking serieus was

The Crash Bash 07-12-2002 16:08

Citaat:

Dusjcrib schreef:
je vind het wel interessant he?

maar nogmaals, ik denk niet dat die opmerking serieus was

Ja het is wel interessant gewoon ik wil weten wat het betekent want wat ik me nu erbij voorstel. :eek: :confused:

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:18

doktertje spelen de gextuh(y)

anonieme_teddybeer 10-12-2002 07:57

Citaat:

Sir Smoke-A-Lot schreef:
doktertje spelen de gextuh(y)
*looking for a naughty nurse*

snoopy 10-12-2002 20:09

hebben jullie soms ook de VPRO-gids thuis? :D ;)

Sir Smoke-A-Lot 11-12-2002 00:47

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
*looking for a naughty nurse*
jij hebt een vriendin, ga daar maar doktertje mee spelen...:o

'I'he Prophet 11-12-2002 16:00

Doktertje spelen nooit gedaan.
Knuffelbeer rijden deed ik niet.

*'I'he Prophet, wiens knuffelAAP aardig wat te verduren heeft gehad*

Esie 16-12-2002 22:10

wat jij vroeger deed willen wij niet weten maar wij deden het in ieder geval al niet baaaaaaaaah
:eek:

fruitvliegje 17-12-2002 10:19

Citaat:

Esie schreef:
wat jij vroeger deed willen wij niet weten maar wij deden het in ieder geval al niet baaaaaaaaah
:eek:

euh,... ja... :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.