![]() |
gedicht voor mijn grote liefde
zoals jullie misschien gelezen hebben in andere topics, ben ik super verliefd op een meisje uit mijn klas, ik ben nu een gedicht voor haar aan het maken, het is nog lang niet af, maar ik wil graag mijn eerste gedeelte aan jullie laten zien, serieus kritiek is altijd welkom!!
lieve ... Mijn gedachten Worden helemaal beheerst door jou Wat moet ik hier nu mee Wat is dit nou Mijn dromen Daar kom jij in voor Het is zo mooi Maar toch wil ik dit niet hoor Deze liefde voor jou Het is zo sterk Merkt iedereen het Of is het iets dat alleen ik merk Ik wil bij je zijn Liefst heel de dag Alleen weet ik niet eens Of je mij wel mag Jouw ogen, ... Daar verdrink ik in Kan ik je meevragen naar de bios Of heeft dat geen zin Je hebt een vriend Waar je veel van houdt Toen ik het hoorde Kreeg ik rillingen en werd ik koud |
nee...te simpel
|
het is heel `leuk`als je zoiets maakt voor iemand en meestal is diegene er ook heel blij mee, toch vind ik het qua gecicht geen hoogstaande, er zijn er al heel veel als deze gemaakt (heb ik ook weleens gedaan hoor) en daarom vind ik hem niet speciaal, te standaard en voorspellend,
maar misschien wel jou gevoel, en dat is altijd goed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |