![]() |
The Living End
hallo mensjes!
wat vinden jullie van the living end? ik vind het echt gruwelijk vet! maar ik was van de zomervakantie in australie en daar komen ze dus vandaan... maar mijn broer die is dus daar aan t backpacken en ik vroeg of ie wel es naar een concert zou willen gaan, en ja dat wil hij en ik ook... maar hij zei dus dat de gitarist een zwaar ongeluk had gehad ofzo... dus treden ze niet op... maar goed weet iemand of de gitarist al 'beter' is? en wanneer ze weer gaan optreden? |
Zeer gave band, ik geloof dat ze ondertussen alweer een volledige formatie hebben..
Op lowlands 2001 stukje gezien, was erg gaaf.. |
swel aardig ja , wat rockabilly invloed is wel leuk voor de afwissling
|
Wat ik ervan gehoord heb, is niet aan mij besteed.
|
zijn doop, vooral eerstw album is erg vet, gitarist is volleges mij weer ok, hij is trouwes echt ontzettend goed, heel vet ook live, drummer was drna nog weggegaan maar hebben volgens mij ook weer nieuwe, zullen wel bezig zijn met nieuw album denk ik...
|
The Living End is cool. Nummers als Save The Day en Prisoner Of Society van hun 1e album vind ik erg leuk. Van hun 2e album vind ik Roll On erg cool. k Hoorde vaag via via dat ze weer bezig waren :confused: k hoop t wel..
|
Citaat:
Roll On is nu 9 euro bij de Plato Nieuw liedje (b-side van nieuwe single, komt dus ook nieuwe cd aan)http://www.triplej.net.au/ozmusicmonth/02/livingend.mp3 Ze treden in Januari op in Australie. |
de bassist is heel vet :) koel band (y)
|
ik heb ze 2x gezien en vond het erg cool, maar heb helaas geen antwoord op je vragen :o
|
Ik vind ze ook erg leuk, maar weet er verder niets van, van wat je wil weten (y)
|
De Drummer is dus vervanger door een nieuwe. Chris is weer beter. Hopen dat ze na de nieuwe cd weer hierkomen touren.
|
Jah want ik heb ze nog nooit echt gezien :( op lowlands een klein beetje maar toen was ik kei sjago dus toen benk naar mn tentje gegaan...
|
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer?
Ik vind het iets minder als van de vorige cds |
de bassist is egt dope... met z,n contra-bass
|
Citaat:
Hellbound: It's For Your Own Good |
The Living End is heel vet.. die gitarist is echt super.
|
luister er elke dag naar in de bus enzow, maar verder weet ik niet van optredens...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |