![]() |
Acda en de Munnik - Groeten Uit Maaiveld
Zo.
wie heeft de cd? wie vind 'm leuk? wie gaat er naar een concert? drop je leuke quotes hier. |
Ze hebben nou toch dat liedje: Ren Lenny Ren (als iemand dat in 1x goed kan typen: knap gedaan!!!) of niet?
Ik vind het namelijk echt een waardeloos liedje, volgens mij moeten ze beter kunnen... |
Ik ga m'n moeder maar eens lief aankijken en zeggen dat ze die toch maar moet kopen :).. *ernstig geldgebrek* ..
Acda & De munnick zijn vrij geweldig vind ik :) Len renny len is ook erg leuk... |
ik heb m al wel zien liggen
dr zijn iig 2 versies 1 met één cd in lewel case 1 met twee cd's in slim case wat dan weer in een kartonnetje zit die 2e cd is een live cd met de wat bekendere liedjes en ben na een paar keer ren lenny ren gehoord te hebben het nummer wel steeds iets beter gaan vinden |
Ik heb hem, de luxe versie.. Vind de cd echt geweldig.. Heel soms en Mis ik mij vinnik vooral erg leuk.. maar eigenlijk is het te moeilijk favo nummers te kiezen :)
|
het woord is aan
|
|
wie fikt die cd even voor mij? :) *kijkt lief*
|
Citaat:
Ik wil hem zelf ook nog hebben, vind acda en de munnik 1 van de weinige leuke nederlandse bands |
Ik ben naar het "Maaiveld-Concert" geweest in Breda. (19-01-2003) Was erg mooi. Groeten uit Maaiveld is een superalbum. Zoals alle albums van Acda en de Munnik!
|
die cd vinnik echt minder (N)
minder catchy songs als die andere |
wacht even.
dit topic is na 1.5 jaar geupped? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is dat toch met die nutteloze ups de laatste dagen? |
Ik ga even dat verslag van ons bezoek aan een Beatles-concert updaten!
|
Mooie nummers :o
|
Bij deze band heb ik een beetje een "ga eens dood" gevoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |