![]() |
[tekening-markers] golfer
deze tekening heb ik gemaakt met grijsmarkers, wat vinden jullie ervan?
dit is trouwens me eerste serieuze tekening met stiften dus wees niet te streng :) http://members.lycos.nl/sillything/h...ketekening.jpg |
ziet er erg goed uit...
alleen de rechter voet op de tekening ziet er beetje raar uit... voor de rest kloppen de proporties wel goed (y) |
Mjah die ene voet op de grond is wat raar gevormd. Voor derest: zeer mooi :)
Vooral die kreukels in de kleding zijn knap gedaan. |
|
Citaat:
|
Holy fok, net een foto.
|
TRIA-markers ofzo ? :)
Erg mooie tekening. Dit heb ik ook wel es moeten doen op school.. alleen kan ik niet zo goed overweg met m'n markers.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
*oef* ZWAAR onder de indruk :D
|
ik kan 'm niet zien (rood kruisje)
*baalt* |
Stiften hm? Wat cool :)
|
jezus, das mooi gedaan man! echt mooi!!!
|
De golfclub, zijn kont en de rechterschoen/voet vind ik wat vreemd. Maar over het algemeen echt mooi! :)
Dat kan je goed. Hulde. :) |
Ga zo door! En natuurlijk regelmatig ons mee laten genieten op het forum hè..;-)
|
Wow!! :eek: Echt heel goed!!!! Alleen inderdaad de voeten, maar voor de rest!! Die beweging, er zit echt kracht in!! Die kleren!! Superknap!!
xxxxxxxxxx |
onwijs mooj! :o rechter voet iets minder.. maar doorde kreukols lijkt de tekening heel 'echt' .. mooj!
|
het ziet er zo realistisch uit dat het niet eens meer getekent lijkt, erg mooi dus, ik zal het niet over de rechter voet hebben ;)
|
Citaat:
ik heb niets te zeggen dus.. wauw.... ik deel de kritieken maar het wederom herhalen is zoo.. ja.. saai |
Je ziet amper dat het met stiften is gedaan, het lijkt wel of je het geschilderd hebt. Het lijkt wel zo'n tekening uit de jaren '30.
|
dankjewel voor de positieve reacties en de voet :) tja ik moest het natekenen en die voet was zwart, dus ik kan er niet iets anders van maken totdat ik het heb ingeleverd (op school).
en idd het is met tria markers gemaakt. |
Leuk dat ik laatst op een site van een kunstenaar (Rene Brone) zat en http://www.devalk.com/kunstenaars/brone/brone.html dit tegenkwam...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |