![]() |
Beschrijf jou droom man is qua kleding
Jullie mogen beginnen.
ps: e.v.t met plaatjes, dat is namelijk duidelijker. |
wij willen foto van daan posten,maar hebben geen foto..helaas.
|
Citaat:
|
tip
'oldy: wat draagt hij/zij vandaag' (y) |
Citaat:
Dit lijkt mij een leuk topic |
Ik zag een jongen lopen op R'dam centraal en die zag er best wel perfect uit :
-Zwarte wijduitlopende broek -Zwart (liefst strak) bondage-shirt / gaatjes-shirt -Kisten -Kapsel a la Brian Molko -Klein beetje eye-liner -Klein ringetje door onderlip Maar er zijn zoveel jongetjes die hiervan afwijken en die nog super mooi / geil zijn :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit is toch duidelijker of niet, man en vrouw verschillend. ps: mod's willen jullie alle gewone reacties verwijderen alleen zo krijg je een overzichtelijk topic |
hmm
ik kan heel veel heeel leuk geklede jongens bedenken, die toch best anders gekleed zijn. Het mooist vind ik iets punkigs/ altoigs. Ik zag bij dauwpop een jaar geleden een heel mooi jongentje lopen: -strakke schotse ruitjesbroek (meestal vind ik dit niet mooi, maar hij had er mooie benen voor) -kisten -zwart shirt oid -brede, getoupeerde hanekam, mja niet echt een hanekam, meer een bult getoupeerd haar op zn hoofd en aan de zijkanten wat korter :p -make up, een beetje zwarte make-up bij jongens is (y) (y) maar er zat vorig jaar ook een jongen bij ons op school die er ook wel heel goed uit zag: -wijde skatebroeken met een scheur vlak onder zn kont :o en een scheur bij 1 knie -zo'n grote capusjontrui -een beetje warrig schouderlang kapsel met een beetje slag -tepelpiercing :o ik hou niet van netjes. Ik hou van een beetje warrig en een beetje creatief. Ik heb dus ook niet standaart iets wat ik echt heel mooi vind. Het ligt aan de jongen zelf, het moet je natuurlijk ook staan |
Ik vind dit toch ook redelijk overbodig. Zo.
|
mja, eigenlijk is dit ook ongeveer hetzelfde
|
Citaat:
't lijkt me dat de ideale man.. uh niks draagt. |
Citaat:
|
Citaat:
deze bedoel ik |
Mijn droomman is naakt :p
|
ik ben hetrosexueel :o