![]() |
Gamecube of Playstation 2?
Welke zal ik gaan halen Gamecube of de ps2 leg je mening uit :)
|
Ik heb zelf voor de GC gekozen, omdat daar meer spellen voor zijn naar mijn smaak. (of komen nog)
Het beste is om voor de gene te gaan waarvoor de meeste spellen voor zijn van jou favorite gerne. Verder maakt het niet veel uit voor welke je gaat. Je kan po verschillende sites kijken welke spellen er voor zijn en komen. Dan kun je het beste bekijken welke je het meeste aanspreekt. |
Citaat:
|
ik denk dat je dur niks aan heb: maar ik heb ze alle 2
had eerst heeel veel troep verkocht en ps2 gekocht toen n64 verkocht en ouders lief aangekeken en gamecube gekocht :D |
Ik ben van plan een ps2 te kopen, maar toch doe ik het niet, ik heb geld genoeg, maar ik KAN gewoon geen geld uitgeven :p
En trouwens, de Xbox is goedkoper dan de PS2 :) |
kies maar beter een Ps2 want er komen meer spellen eruit
|
Haal beter een Ps2 want het heeft meer spelluh en sommiguh zegguh dat het meerder op de gamecube komt maar er komen ook meer spellen op de Ps2 want de vorige week ofzo iets kwam Mortal Kombat:Allaince eruit dus haal maar een Ps2 (ik ga zelf ook een Ps2 halen :D)
|
GC: Metroid Prime
|
Ik vind ze alletwee wel goed. Ik denk dat het eigenlijk weinig uitmaakt.
heb je dus niet veel aan :o Toraneko --> stoere avater :D |
Citaat:
Eigenlijk zal ik maar zeggen wat ik altijd zeg bij zulke vragen... Kijk naar de exclusieve spellen en kijk welke er in de smaak vallen...of ga morgen naar de GameExpo in de Utrechtse jaarbeurs (laatste dag) en ga spelen met de GC en PS2 om te testen... Misschien kan je er meteen een 2ehandsje op de kop tikken ;) |
Ik zit met het zelfde Dilemma ..een ps2 of een GC ..damned
|
XBOX :p
|
Citaat:
|
Tuurlijk ken je op de Xbox dvd laten spelen het is toch een nieuwere versie dan een Ps2 :rolleyes:
|
ja gotver wist ik veel ..ik zit nog elke dag achter m,n Dreamcast dus weinig opgepikt van al die andere zooi :D
|
Voor de Xbox kies ik niet want die haakt tussendoor als je aan het spelen ben hoor ik van de meeste mensen.
|
Dit is of gelogen of gewoon beginnersfoutjes, had de ps2 ook, toen deed je er een cd in en toen kwam die er half uit. Ga voor de NGC want die bak heeft gewoon betrouwbare games waarvan je weet dat ze goed zijn, metroid prime is volgens vele gamereporters de beste game ooit, en dat hoor je niet vaak hoor als een game nog niet uit is.
De ps2 heeft heel veel games, maar de meeste games kan je in de prullebak gooien, omdat het gewoon niks waard is, de NGC heeft er minder maar er zitten wel veel toppers tussen zoals resident evil(ja het is een remake, maar je hebt veel meer nieuwe gebieden enz enz), eternal darkness, mario, smash brothers, en ik ken nog wel ff doorgaan. En begin nu niet met kinderlijk want eternal darkness en resident evil zijn de meest angstaanjagende spellen die ik ooit gespeeld heb. De ps2 heeft GTA en gran turismo, over MGS hebben we het maar niet(wat een flop was dat). Dat zijn er maar 2 in 2 jaar, de cube heeft er nu al meer in een paar maanden en er komen er nog veel aan. Je ken binnekort ook internetten met de cube en die gaat via een 56k/b verbinding ofzo, iig elke internetter ken erop als ie wil, dit is bij de ps2 niet het geval, daar heb je adsl voor nodig ofzo. Dus koop de Gamecube, ik heb zelf ook een ps2 en vermaak nu veel meer met me cube, echt waar, koop um!! |
Welke console jij het liefst wil hebben is natuurlijk je eigen keuze, elke machine heeft zo zijn voor en nadelen.
De PS2 heeft natuurlijk erg veel games, maar zoals Neilpryde als zei zijn ze niet erg veel soeps. De games zijn vaak slecht geprogrammeerd, hebben te weinig afwisseling en komen maar genoeg ook uit op de Xbox en NGC. Enkele spellen zoals GTA, Kingdom hearts en GT3 zijn goed, maar games zoals FFX en MGS2 zijn nou eenmaal niet geworden wat ze hadden moeten zijn. De PS2 is in mijn ogen een tegenvallende console, aangezien de machine in 2 jaar tijd maar een paar echte toppers heeft gebracht. De NGC vind ik op dit moment een aardig geslaagde console, de games op dit moment zijn op goed niveau en hoewel ze nog niet allesvernietigend zijn, zijn ze wel stukken beter dan de eerste en tweede generatie PS2 games, dat ken niemand ontkennen volgens mij. De echte toppers zoals The legend of Zelda en Metroid Prime zullen waarschijnlijk voor een toenemende verkoop zorgen van de NGC, vooral Metroid wordt erg wreed, ik heb deze game gespeeld op de Gamexpo deze week en dit wordt een game die nog jaren zal na galmen in de games wereld. Met huidige spellen zoals Starfox Adventures, Mario Sunshine, Smash brothers, Resident Evil(supermooi en veel veranderd sinds de PSX versie), Eternal Darkness, Starwars Rogue Leader(tikkie aan de korte kant maar supervet) en natuurlijk de toekomstige exclusieve cube games Project Number 3, Resident Evil 0, Resident Evil 4, Metroid Prime en Zelda heb ik gekozen voor de Gamecube :). |
DAMNNN
Ik weet het allemaal niet meer Voor mij is de Dreamcast nog steeds the best ..Ben momenteel verslaafd aan Snk vs Capcom ..maar goed ze maken geen games meer.. Gamcube : Ziet er allemaal goed uit maar aan de ene kant ..Nintendo Maakt geen goede vecht Games ... Xbox : is helmaal een verhaal apart ..ik hoor goede en slecht verhalen er over maar heeft wel de Game ..Deathrow ( zulke spelen zijn te vet ) Playstation 2 : Pas heb ik em ff 2 dagen geleend van een maat van me ...had 2 tekken games erbij maar dat is zo langzaam dat ik zo wat in slaap viel .... maarja twisted metal black had wel wat AHHHHH ik weet niet wat ik moet kiezen |
Tsja op de ps2 heb je de tekkens die erg snel gaan vervelen, op de gamecube komt soul calibur 2 eraan dit er echt vet uitziet :eek: en op de xbox heb je doa, dus kies ermaar een, ik vind zelf tekken de minste, omdat het totaal niks nieuws brengt.
|
[QUOTE]neilpryde schreef:
Tsja op de ps2 heb je de tekkens die erg snel gaan vervelen, op de gamecube komt soul calibur 2 eraan dit er echt vet uitziet :eek: en op de xbox heb je doa, dus kies ermaar een, ik vind zelf tekken de minste, omdat het totaal niks nieuws brengt. [/QUO Tekken is heus niet de enige spel die er bestaat op de Ps2 er zijn ook andere spellen ge komen zo als Lord Of The Ring,DBZ Budokai,Mortal Kombat:Allaince noem maar op dus :rolleyes: ik kies voor de Ps2 :p |
Citaat:
MGS 2 wordt afgekraakt door Raiden, omdat de PU Raiden niet aardig vond En verder vind ik het slap met dat inet gedoe, want ADSL is in verhouding goedkoper en sneller, dus niet zeuren sletje :p en nintendo is stom |
Is SuperMario Sunshine leuk voor op de Gamecube?
Want ik hoorde dat de taak van die spel water spuiten op het olie is :rolleyes: |
Citaat:
- Bloody Roar: Primal Fury - Capcom vs SNK 2: EO - Super Smash Brothers Melee hoezo geen goede vechtgames :rolleyes: Zelfs je verslaving zit ertussen :p @ Lil Gangstah over de XBOX-DVD kwestie: Gamecube is ook nieuwer dan PS2 hoor, en die kan toch geen DVD's spelen? @ Dark Scorpion Super Mario Sunshine is wel leuk, maar je moet Eternal Darkness eens bekijken...het enige spel tot nu toe dat ik meer dan 5 uur achter elkaar heb gespeeld. Ow ja...en je moet water op verf spuiten ;) |
Ooh. :rolleyes:
|
Wat zijn de prijzen?
|
Citaat:
Gewoon zoeken naar de goedkoopste. |
Citaat:
zal ik maar zeggen dan :) |
Citaat:
|
1 december krijg ik de console maar weet nog steeds niet welke ik zal nemen. :rolleyes:
|
Baron Sengir zei:
Ow ja...en je moet water op verf spuiten ;) Ja het klopt hier een paar screenshots van SuperMario Sunshine. http://cube.smedia.co.uk/downloads/sms.htm |
Ik denk dat ik voor de Xbox ga :p en dan krijg ik hem a.s. zaterdag 30 novenber.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoone en X-Box kopen
harde schijf --> betere gameplay, zie blinx online gamaing --> 50 euro voor jaar abbonoment head set er gratis bij plus game die online doet bater graphics --> altijd handig beter games --> HALO, Fable(moet nog komen), Dead Or Alive 3 enz enz |
gamecube,
wel wat minder spellen maar veel betere spellen |
Citaat:
|
Citaat:
daarom heeft ie het verkocht en een Ps2 gekocht :p |
ik en 4 vrienden hebbenm al een jaar de xbox en er is nog geen krasje op en hij is ook gemakkelijk om te bouwen (flashen)
|
Citaat:
je hoef hem eigen lijk iet te onbouwen want je kan toch spellen op je harde schijf spelen maar toch vind ik de Xbox een KUT console als ze het beter had gedaan dan zal ik 'm wel halen maar jah eerst de Ps2 en dan weer w8ten tot de Ps3 :) |
ik heb een NGC omdat ik die spellen beter vind maar het gaat allemaal om smaak
|
ow jah Darkscorpion een nog ding de Xbox heeft ook een hele slechte kwaliteit doordat loopt ie meestal ook tussendoor vast je ziet wel de hoesjes maar het is echt niet mooi als je het speelt maar de mening is van jou mag kiezen kan je aub op de vraag beantwoorden Darkscorpion :p
|
Citaat:
Volgens jou loopt de Xbox ook vast als er krassen op de schijfjes zitten, daar heb ik anders nog niks van gemerkt. Citaat:
Darkscorpion laat jezelf in elk geval niks wijsmaken met dat de ene machine vastloopt of dat je je DVD's er half uit krijgt, want dat is bullshít. Van wat voor soort spellen hou je trouwen? Horror, RPG, Racing, Adventure of wat dan ook? Misschien dat we je dan kunnen vertellen welke je het beste kan kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb voor de xbox gekozen ik zit hem nu te spelen :D
|
(y) slimme keuze, want die ps2 bak is niet echt cool. Ik vind het een slimme keuze en die lil gangstah lult maar wat met dat vastlopen:S
|
GameCube,
ziet er masterlijk uit playstation 2 is nogal groot GC heeft leukere games (naar mijn weten) |
Ok hij heeft al een X-boX
Discussie gesloten (y) |
Wel een vage discussie eigenlijk...vragen naar PS2 of GC en dan XBOX kiezen :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |