![]() |
eindelijk is positiefs nieuws over Ferry De Haan!
hij wil vertrekken:D:p
|
nu rzasa nog (of hoe je het ook schrijft:P)
|
:D
on-be-grij-pe-lijk dat er vorig jaar mensen waren die hem in oranje wilden rijtje picun, tininho, claeys, graff, schuiteman, refos, allotey, tati montoya (of was dat nou een veelscorende spits?), kloejev, zwijnenberg :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rzasa is goed hij is de beste en de haan is ook een goeie (Y)
|
Laat Ferry de Haan maar naar Groningen gaan!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij nou es de banden van het eufa-cup seizoen bekijkt van Rzasa dan zie je dat menige back veel slechter is en menige rechtsbuiten/half bij hem weinig kan uitvoeren. |
Addo was echt een goede geweest. Volgens mij beter dan Ferry de Haan. Ze moeten Wiekens van Man.City halen. Goede voetballer
|
Citaat:
|
ja. in een interview zei hij dat hij wel eens weer naar Veendam wil terugkeren. HAHAHAHA. :D
|
Citaat:
maar dat is logisch dat je op het laatst naar je oude liefde terugkeert, doen heel veel voetballers op leeftijd |
Citaat:
Als ze een ranglijst zouden maken over kleine irritante overtredingen zou hij zeker wel hoog komen. Je kan het slim overtredingen noemen maar als je, je alleen op die manier kan handhaven ben je gewoon (n) . Aardige back voor een gouden gids divisie ploeg maar voor een topploeg :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
en om nou ál die miskopen op te gaan noemen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat doet ie goed (y)
|
Citaat:
mijn excuses dat ik die vedetten heb onderschat waar is pieter collen gebleven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet of deze meeteld....ooit naar ajax gehaald als mega spits......gabrich...tss...echt lachwekkend!
|
Citaat:
net als: Flioran Ledezma (wie kent hem nog?) Andrei Demstjenko Arno Splinter Kofey Mensah Dennis Schulp Rody Turpijn Mitchell Piqué Martijn Reuser Gerald Sibon Georgi Kinkladze Frank Verlaat Darl Douglas Ferdi Vierklau komen wel antal van eigen opleiding, maar kost je ook geld |
Citaat:
hose bobson sier de cler |
Elke club heeft miskopen en eigen kweek wat het niveau niet aankan, maar Ajax heeft het voorlopig wel goed voor mekaar, en ditmaal Feyenoord niet:p
Over paar jaar kan dat alweer anders zijn, tis voetbal;) |
Ja da's wel waar wat er boven wordt geschreven dat mensen hem vorig jaar nog in oranje wouden hebben, nou ja hij wil spelen dus hij moet weg, en inderdaad het wachtten is op Rzasa
|
mitrrros, staan errr niet een paarrr rrr-en te weinig in je gebrrruikerrrsnaam?
|
Citaat:
|
alle norrrtukkerrrs prrraten met de Leidse rrr
|
HIJ IS VERTROKKEN:D:p (y)(y)(y)
|
Citaat:
excelsior heeft nu echt een wereld centrum sprockel-de haan :cool: misschien kunnen ze ook goulooze en marcio santos halen voor de backposities |
volgens mij heet die kloejev klIoejev :)
|
Citaat:
waar gata olfers nu spelen:( |
Citaat:
Tuurlijk niet... Dit is Het moment voor de rentree van Ulli... |
Geef De Haan een heleboel geld en laat hem dan a.u.b. nooit meer in het openbaar voor een profclub voetballen
|
Ik vind Olfers beter dan die 2 bij elkaar :o , als ik Feyenoord was had ik Olfers aangetrokken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom ook die: :p |
goh komt ie zondag weer tegen zlatan te staan, wordt ie weer weggespeeld, maar dat is ook niet zo gek he. Pfffff Excelsior???
TOP OSS!! |
Citaat:
vitesse - excelsior 1-2 rkc - excelsior 0-3 roda jc - excelsior 2-3 excelsior - groningen 4-2 toch niet slecht |
he irritante zaaggeval :p
haal die laatste wedstrijd eens ff weg |
Citaat:
|
Citaat:
is toch een mooie wedstrijd:p |
Citaat:
|
Hij speelt al tegen AJAX met Excelsior, volgens mij een Feyenoord2 dealtje
|
Citaat:
ja joh:rolleyes: |