![]() |
Haar laten stijlen
ik heb gehoord dat je je haar kunt laten stijlen, zodat je krullen eruit zijn. En dat het dan stijl blijft voor een lange periode..
Heeft iemand enig idee bij wat voor kapper je het kunt laten doen? En hoeveel het kost? En hoelang het blijft zitten? nou alvast bedankt, groetjes |
hey,
een vriendin van me heeft dat laten doen,en bij haar bleef t maar een maand of 2 zitten,maar zij heeft hele erge krullen,t ligt er dus aan hoeveel en hoe erg het krult,je kunt het volgens mij ni bij elke kapper laten doen maar dat weet k ni zeker,bij mijn vriendin koste het iets van f 75(nu euro's) en ze mocht het daarna gratis weer laten steilen,maar dat zal wel ni elke kapper doen,k hoop dat je er wat aan hebt, |
he, dat valt me nog alles mee wat de prijs betreft! kheb d'r ook wel vaak aan zitten denken maar dacht dat het wel heel duur zou zijn..
misschien dat ik het ook wel laat doen http://forum.scholieren.com/smile.gif maar is het erg slecht voor je haar? met van die dingen waarmee je het thuis zelf kan doen schijnt het echt superslecht voor je haar te zijn, is dit ook slecht of niet zo? |
Citaat:
xxx Eefje |
je haar wassen dan is het nat en wat stijler lijkt me en dan fohnen en een borstel gebruiken!en dan glad fohnen
|
Jaa ik ken ook iemanddie dat had laten doen.. maar na een paar dagen zag het er echt niet meer uit.. Helemaal raar enzo.. 1 pluk geen krullen andere pluk heel erg..
Je kunt ook spullen voor je haar kopen die het stijler maken.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |