![]() |
Het vrijgezellen leven is mij te dierbaar...
Ik heb wel relaties met meisjes gehad maar ik heb nu eigenlijk niet zo'n behoefte eraan omdat het leven wat ik nu leid, zonder vriendin mij errug goed bevalt. Is dit raar?! :o :p
Want veel vrieden hebben of zoeken als een gek naar een vriendin?! |
Raar?
Als jij liever vrijgezel bent, dan blijf je dat toch lekker? Kan me niet voorstellen dat iemand je dat kwalijk neemt. |
Nee hoor ik vind het niet echt raar. Van die mensen die driftig opzoek zijn naar een vriend(in) die vind ik eigenlijk eerder raar. Ik snap heel goed dat je je leven zo goed vind, ik vond dat eigenlijk ook altijd, en was dan ook op een bepaalde manier tegen vriendjes hebben...
Maar ja soms loopt het gewoon zo en dan krijg je wel ''verkering''... ik bedoel ik werd smoor verliefd op een jongen en dat bleek erg wederzijds te zijn, nou ja dan zeg je ook niet van nee ik hoef je niet, ik vind mijn vrijgezellen leven wel prima, als je echt verliefd bent wil je dus maar 1 ding ;) En ik ben nu ook heel erg happy met mijn vriendje :D... Maar op zoek gaan is volgens mij nooit goed, het moet gewoon zo lopen! En je moet je er vooral niet druk over gaan maken, dan wordt het nooit meer iets ;) |
nee hoor, ik vind het heel normaal... ik heb ook een hele tijd gehad dat ik het best fijn vond vrijgezel te zijn... ik ben ook nogal op mijn vrijheid gesteld, dus ja... ik wou toen ook een hele tijd geen vriendje, omdat ik dacht dat ik daardoor minder vrijheid zou hebben (dit was zo bij mijn vorige vriendjes), maar met mijn nieuwe vriendje heb ik dat gevoel helemaal niet! :-)
in elk geval, ik vind het helemaal niet raar!! |
het is toch prima als je nog even lekker vrijgezel wilt zijn? Waarom zouden anderen jou daarop veroordelen? Jij bepaalt zelf hoe je wilt leven!
|
Ik vond het een tijdje leuk maar heb het onderhand al wel weer gezien :p
|
ik spreek je nog wel as je 50 bent :)
|
Lekker toch?
Juist goed dat je het zo doet. Veel beter dan een vriendinnetje hebben, maar je er niet lekker bij voelen. (y) |
Helemaal niet raar... Ik geniet nu ook volop van mn vrijgezellenleven, en helemaal niet dat ik iedere jongen bespring, in tegendeel... Nee, om dat aspect gaat het me niet, het is puur de hoeveelheid dat ik mn vrienden en vriendinnen kan zien, alle dingen waar ik tijd voor heb, de vrijheid die ik voel, het niet verplicht zijn iemand te bellen of iemand te zien, het geen rekening hoeven te houden met iemand met bijvoorbeeld het plannen van wat ik volgend jaar wil doen enzo.
Het is mij ontzettend duidelijk dat ik gewoon nog niet klaar ben voor een vaste relatie en ik vind het heerlijk. Ja, ik flirt wel es lekker met een jongen, zoen wel es met iemand.. maar meer hoeft van mij ook ff niet. Ik heb het meer naar mn zin dan ooit nu en als ik weer verliefd word dan word ik weer verliefd.. Dat zien we dan wel weer. Oftewel, You're not alone :D |
Citaat:
dacht ut niet. :) |
Citaat:
|
hmmz alsik vrijgezel ben willik een vriend en als ik een vriend heb wil ik weer vrijgzel zijn.................IRRITANT!!!! :P
|
neej dat is niet raar, k ken er nog honderden die dat ook hebben. wat wel irritant is is wanneer ik iemand leuk vindt en mij ook wel leuk vindt maar toch liever vrijgezel wilt blijven :( :)
|
Citaat:
ik ben nu al weer lang genoeg vrijgezel geweest! (bijna {op 8 feb. 2003} 16 jaar) of te wel mijn hele leven!!!!! |
Citaat:
Serieus......... na 17 jaar vrijgezel zijn, heb je dat wel weer gezien en wil je ook wel es een arm ofzo om je heen. En sorry dat ik het zeg, maar dat gedoe over mensen die er bewust voor kiezen om vrijgezel te zijn, komt me de neus uit. Ik bedoel........ Als je nou echt die ene een keer tegen komt in je leven........ nah ja....... you get my point. En anders pech. Echt....... na 17 jaar wil ik wel es wat anders. |
Citaat:
Ja, ik ga dus ook echt niet iemand afwijzen als ik echt verliefd ben omdat ik vrijgezel wil zijn. Het is puur ik ben niet zoekende ofzo, maar wat gebeurd gebeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je echt verlief ben wil je niet meer vrijgezel zijn :D I assure you
maarja als je dan niemand "tegenkomt" tja.. dan is vrijgezelleleve toch leuker |
Het is echt niet raar dat je liever vrijgezel bent. Dat verandert wel als je toch ineens iemand tegenkomt waar je verliefd op word.
|
Jongens die driftig op zoek zijn naar een vriendin? Nee dat is pas raar
|
Citaat:
D8 het dus effe niet! |
nee niet raar.
wacht maar als je echt heftig verliefd raakt,dan krijg je vanzelf wel een vriendin. |
Citaat:
|
Ik herken dit precies Drazic. Mensen die naarstig op zoek zijn naar vriendinnetjes. Zelf heb ik ook een relatie gehad en ben ik korte tijd geleden gestopt met het proberen een meisje voor me te winnen. Het was geen echte verliefdheid en dit vrijgezellenleven bevalt mij prima. Ik kan nu tenminste met alle meisjes leuk om gaan. :D (y)
|
Citaat:
|
Tja je moet natuurlijk vooral doen waar jij je fijn bij voelt..
Dus tja ga lekker verder met je vrijgezelle leventje zou ik zo zeggen, is toch niks raars aan..? Laat die vrienden van jou maar lekker zoeken :) Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! |
je moet niet hopeloos naar een liefde gaan zoeken want dat gaat toch een keer fout.
|
nee, ik vind t niet raar ofzo... alleen zelf kan ik t niet. ik heb zeg maar al bijna een vriendje "nodig". gewoon die aandacht, die liefde... niet dat ik met de eerste de beste neem, nee ik moet wel verliefd zijn duh, maar...
vrijgezellenleven is niks voor mij. ik vind t veels te fijn een vriend te hebben. :) |
Ik ben nu al een hele tijd vrijgezel, tja doet me niet zoveel. Ik heb over het algemeen nu gewoon iets meer tijd over. Maar ja, mis de liefde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |