![]() |
hoe goed doen jullie het zelf met je eigen sport vereniging?
als je die teminste hebt.
wij staan gedeeltelijk 1e met 5 overwinningen 2 gelijke spelen en 1 nederlaag. |
slecht, we missen een scorende spits
vorige week toch onze plaatsgenoten ingemaakt in een beladen duel met 4-1 zodat we een plaats ergens 4e van onderen bestrijken |
Wij stonden met de volleybal 1e, maar dit weekend verloren, dus waarschijnlijk zakken we naar de 2e plaats met de volgende wedstrijd de topper op het programma(y)
|
we zijn gepromoveerd naar de hoogste divisie :)
|
Wij hebben 13 punten uit 9 wedstrijden dus das niet al te best. Maar we staan ergens in de middenmoot dus dat valt weer mee.
Ik kijk al uit naar volgend jaar, dan hebben we weer de goede lichting en daar zijn we al 2 keer kampioen mee geworden, telkens zo om het jaar. Dus volgend jaar weer hoop ik. |
wij zijn weer een ronde verder met de beker de 4e ronde nu :)
4-6 gewonnen uit bij Meerburg:) en 1 doelpunt gemaakt met een kopbal (was m'n 3e van dit seizoen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhhh...2e!en onze club is 3 keer europees kampioen geworden
|
hum...laatste 7 wedstrijden 0 punten :@
|
2e in de Competitie: :D (y)
(9 Gespeeld) (6 gewonnen) (1 gelijk) en (2 verloren) doelsaldo: (29 voor) en (26 tegen) Sport: Voetbal natuurlijk. :rolleyes: |
Wij doen het met Handbal hartstikkuh (y) !!!!
We staan 2e!!!! Handbal forever!!! It rulezzzzz HV SVBO = tha best!!! :D Nog meer @@piezz hier die gek zijn op handbal??? XXXzzyahs @rNiE <bijna jarug!!! :) > |
we hebben een barslechte koude wedstrijd met 0-1 gewonnen
ik zelf speelde erg slecht maar ja het blijven 3 punten volgende week tegen de hekkensluiter de laatste wedstrijd voor de winterstop. ons doelsaldo is 20 voor 11 tegen en we hebben 6 x gewonnen 2x gelijk 1x verloren. |
Citaat:
En het was trouwens tering koud (n), Mijn voeten, benen en armen waren na de wedstrijd half afgestorven :eek: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |