![]() |
[tekening]
|
oew, hij is echt cool gedaan. Ik vind hem eigenlijk wel "schattig" :o
|
Zeer dope :D
|
veeet :cool: zou je net denken dattie iemand vermoordt heeft door dat rooie en dat koppie!
|
Super (y)
|
Citaat:
(y) vinum heel koel :) |
echt heeeel mooi joost :)
nu ga ik steeds joost zeggen ook :o |
echt sweet... das een tekening die je als poster op je deur moet hangen..
|
fetkoel :P
|
Lief!
(of is dat geen goed commentaar? Nou ja geweldige tekening wim wok *duim op steekt*) |
erge shit weer eens..:)
(y) |
Mjah, wat kan ik meer zeggen dan: 'Wederom geweldig!!'
Keep on the good work!! (y) |
Citaat:
ik vind m echt ongelovelijk vet :) koel dat de deur niet kaarsrecht is, dat zou veel te saai zijn :) goede minimale kleuren en felrood om de opening te benadrukken (ofzo :p) echt heel dope :) hij zou goed in een kinderboek passen denk ik (dat is bedoeld als een compliment ;)) |
Hij is extreem gaaf :D.
|
:D :D Alleen maar positief! :)
|
wat ongelofelijk koel (y)!!! :D
|
Heel koel :)
Simpel doch doeltreffend. |
Hij is leuk :D(y)
lekker simpel, maar toch duidelijk. alsof ie 's nachts stiekem en voorzichtig naar de koelkast wil :P :cool: |
Onzettend mooi!! :o
|
wauw (y)
|
whhhhaaaaaaaa vet kjoet :o :)
he reminds me of someone ;) |
Hallo lieve Joost!
Ik kwam je even vertellen dat ik de tekening heel vet vind. Eerst moest ik er even over nadenken wat ik ervan vond (toen ik m in mn mail chekte) maar nu vind ik hem heel cool (y) . Vooral de inkleuring vind ik heel vet, dat rood en ook de strepen op de muren, minimalistisch zeg maar en dat maakt het weer heel mooi. Legt een bepaalde nadruk op de dingen. Inderdaad net zo`n jongetje die stiekem naar de koelkast gaat snachts ofzo :D. Kortom: slechts positieve dingen! Kusje!! ps: Toen je aan de foon vertelde wat je aan het tekenen en ik het me een beetje voorstelde hoe het eruit zou zien had ik bijna hetzelfde in mn hoofd maar dan in spiegelbeeld :confused: (hoe interessant) |
Citaat:
|
idd. respect enzo :]
ps. ik moet effe zeggen dat je vriendinnetje en jij supersnoezewoezelig lief zijn en shit. echt vreselijk leuk |
ik wordt agressief van jou, ik kan nooit eens lekker commentaar hebben en nooit eens denken 'haha weer een sukkeltje die denkt dat hij kan tekenen' :(
|
:eek: bruut
|
stift en of verf?
Mooi truowens :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |