![]() |
Monophonic dissonance
I had a nightmare last night
Mijn gesloten ogen zagen alles I saw dragonflies, sunflowers, and you Mijn rustende zintuigen maakten alles mee The silent scream, endless shiver I swam across the river Verblindt door het schijnsel van die fee With handful of colours Ik kon niet dichterbij komen dan net te ver I was out of tune Mijn fee Onbereikbaar Voor mij Voor iedereen Monophonic dissonance --------------------------------------------- Dit heb ik net ism Sang Jin geschreven (Koreaanse jongen die hier ook in boarding house zit) en aangezien we allebei into muziek zijn hebben we het omgedoopt tot de monophonic dissonance... Het is dus eigenlijk een beetje een experimentje, was benieuwd naar het resultaat, ik vond het wel goed gelukt! (om en om regeltje schrijven....) |
goede opzet en de 'bilingual twist' is leuk!
maar daar jullie om beurten een regel schreven, krijg je meestal toch een ietwat 'vlak' gedicht.. in die zin dat het eigenlijk gewoon lyrisch bewoorde zinnetjes achter elkaar zijn... maar ja daar is niets mis mee.. :D :cool: |
Leuk, ik snap dat ik als lid altijd commentaar moet gaan leveren, maar ff geen negakritiek, gewoon gaaf, doet me denken aan die keer dat jij de spetterende eindzin van ´tijd´ voor me bedacht...
kus DETTE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |