![]() |
Geluids Device
Hoi,
Ik zit thuis met een probleem. Hij vind de geluidskaart wel maar verder krijg ik geen geluid. Ik heb al vanalles geprobeerd om het op te lossen maar steeds komt hetzelfde probleem terug!!! Kan iemand me helpen??? Probleem is: In configuratiescherm, systeem en dan apparaatbeheer geeft die geen fout aan bij de besturing voor geluid, video en spelletjes maar toch krijg ik geen geluid. Hij was de NTKERN.VxD eerst kwijt maar die staat er weer op maar nu geeft hij aan dat er een fout is bij de processor ondersteuning. Daar zegt die: "NTKERN.VxD apparaatlaadprogramma kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden ( code 2 )" Terwijl hij verder onder besturing voor geluid geen fout aangeeft. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??? |
Probeer eens recenste drivers te downloaden voor het juiste besturingssysteem :)
Heb ook al dit soort errors gehad...na veel kloten en experimenteren met drivers die er niet hoorden te zijn... GOED uninstallen en een goeie driver downen |
Ok, probleem is al opgelost.
Had te maken met een fout op de driver cd die erbij zat. Startte niet automatisch via de autorun je moest alles handmatig installeren en toen pakte hij hem wel. Was driver voor geluid dat moederbord nodig had. bedankt nog voor advies. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |