![]() |
Hoe was jullie 2e kus?
ehm...iemand die het me misschien als een positieve ervaring wil laten maken? :p
|
Net zo leuk als de eerste :p
|
Beter dan de eerste :D
|
bijna hetzelfde als de eerste :p
|
Euh niet zo goed als de 1e :)
|
Citaat:
|
Saai... hij draaide alleen maar heel snel rondjes... >_>
Kunnen we niet over de vierde beginnen? Dat was pas echt lekker :o |
Tja, ik houd ook echt bij hoe leuk de 2e was :S
Als we het nu over de laatste hebben. (tenminste, de laatste goede want dat is vaak de enige die ik onthoud samen met de eerste die ook om in te lijsten was) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn 1e was ... (vul maar in :D ) mijn 2e was niet echt beter mijn 3e met een ander meisje was wel goed maar.. naja de 4e was niveau :D |
Wat bedoel je, je tweede zoen in absolute zin of de tweede persoon die je zoende?
Tweede zoen met eerste meisje was ontzettend lekker, tweede meisje zoende ongelooflijk slecht. |
beter dan de eerste :)
|
Bijna hetzelfde
|
de 7e was beter :D
|
zeker beter dan de 1e want toe was ik voor de verandering een keer niet dronken hahahahahha
|
nog enger.. maar het ging wel wat beter.. want bij eerste wist ik niet wat me overkwam en hoe ik het moest doen :D
En toen de 2e tong in me mond was.. mja toen kon ik me draai vinden.. (y) |
Zonder 1e ook geen 2e :o
|
de 2e was zon 5 seconden na de 1e en lekker :p
(wel met dezelfde persoon) en de 2e zoen van een ander moet nog komen |
nou wil ik wel eens weten hoe jullie 786ste kus was :rolleyes:
|
Citaat:
*telt grondig* Ok misschien ook niet. Ik weet niet eens of ik die al wel gehad heb... maar naar eeuwen verkering en scharreltjes moet dat toch kunnen.... |
De eerste zag ik niet aankomen, dat was van 'whaa wat doe je nou!' dus denk dat ik de 2e toch leuker vond. :)
|
die kan ik me beter herinneren
|
Citaat:
|
wel spannend.. aangezien ik bij de eerste kus nogal wat op had en niet zeker wist of we wat zouden krijgen of dat t bij die kuz zou blijven en bij de 2e kus was dat dus wel zeker :D
|
Citaat:
|
Íets minder eng en met dezelfde persoon, mn vriend dus
|
betoverend in het kwadraat :D :D :D :D
|
Citaat:
|
lekker(der) !
(helaas had ik alleen meer gevoelens :|) maja :) |
was wel cool :D in elk geval al beter dan de 1e keer :p
|
net als de eerste maar een stuk minder eng dus leuker :D
|
uh ik dacht dat er bedoeld werd met de 2de persoon die je kuste... :o :p
|
veel beter dan de eerste
(met een andere jongen, de avond na de eerste ofzo:D) toen realiseerde ik me dat mn eerste zoen zo kut was door die jongen, omdat ie dus echt niet kon zoenen... |
Citaat:
|
Citaat:
maar toen ik met een ander ging, dus de tweede persoon, nadat het toen uit was met de jongen waarmee ik voor het eerst ging, die tongzien van hem was echt onwijs vies :( ik vergeleek die toen ook steeds met me ex :( |
Een exacte kopie van de eerste :)
|
Ik haat Topics als deze !! :)
jullie moeten ook denken aan de Nog Nooit gezoende Mensen :( :D |
way way better dan de eerste (was wel met een andere jongen, maar die snapte het niet helemaal geloof ik)
Die 2e zoen heeft ook erg lang geduurd....heerlijk |
net zo onhandig als de 1e.......
|
Citaat:
Maareh...als je wilt proberen... :D |
net zo ultiem ranzig als de eerste :(
en kwijl en kwijl :D :p |
met dezelfde persoon als de 1e net zo lekker als de 1e
|
net zo leuk als alle andere
|
die was net zo lekker als de eerste. niet dat er nou zoveeltijd tussen zat. een minuut of wat denk ik. en de nummers 3 tot weetikveelhoeveel waren ook errug lekker
|
ronduit kut, ik zat niet lekker, lag half op zn schoot draait hij ineens mn hoofd en gaat me zoenen (was dezelfde jongen als de eerste) was wel de jongen di ehet beste kon zoenen :D
|
2e kus, op dat moment was het wel fun, achteraf gezien had ik het beter niet kunnen doen, was met ''zomaar'' iemand :o tijdens uitgaan. Zoenen kon hij, ondanks dat hij 10 jaar ouder was niet zo goed... hij had haast ofzo... of zijn versnelling op 10 gezet...
Nou ja niet echt spijt van hoor! En ZO vies was het nou ook weer niet. |
ja was vet!
hele avond bezig geweest :) veel afwisseling( <--Belangrijk!!) |
Citaat:
|
bijna hetzelfde als de eerste.. net zow erg dus..
maar dat kwam zeer waarschijnlijk doordat ik diegene niet zoww leuk vond.. want de derde was geweldig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |