![]() |
limonadeboom??
ik zat laatst te denken aan een liedje dat ik vroeger wel eens op tv voorbij zag komen maar nu weet ik niet meer van wie het nummer is en ik weet ook neit welke titel het heeft :) dus hier ff een korte omschrijving
het is een nederlands nummer , het waren van die typische trekkerrijders ( denk aan jovink) en in het refrein zat een woord dat klonk als limonadeboom LIMONADEBOOOM ! WHOHOOOOOOHOOOOOOOOOOO ja sorry maar meer info kan ik niet geven ! |
zoek een andere hobby
|
Citaat:
|
misschien is et kauwgomballenboom
Elly & Rikkert - De kauwgomballenboom |
is dat n parodie op just another lemontree ofsow?
|
nee|! ze zongen volgens mij niet limoandeboom maar dat verstond ik gewoon ze zongen waarschijnlijk iets heel adnres maar ze hadden een vet vaag accent en ik verstond er niksm van :S
|
hehe nee dan is et geen kauwgomballenboom nee
|
|
Naar alle waarschijnlijkheid een van de hits van "Mannenkoor Karrespoor". Uit de categorie "ken uw klassiekers..." :D
|
in onze achtertuin daar staat een hele hoge boom
die niet zoals die anderen zo heel gewoon want aan die hoogste tak groeit een zak patat als ik dat zie dan denk ik dat ik droom droom droom droom limonade boom wooooooooooooohooooooooohoooo (?) sorry ik weetet niet... lemontree van foolsgarden is wel heel stoer! |
ken limonadeboom alleen van pipi langkous :confused:
|
iedereen...is...hier...gek...geworden...:S
|
I'm sitting here in this boring room...
|
Citaat:
niet echt een vruchtbaar topic als ik dit zo lees. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |