![]() |
Dit jaar nog???
Houden jullie het al voor gezien? Moeten jullie geld sparen voor pakjesavond, kerst en oud&nieuw? Of gaan jullie nog naar leuke concertjes de komende maand?
Zelf ga ik nog naar: - 29-11 Travoltas + Maladjusted (dacht Willemeen Arnhem = nie zeker) - 3-12 Snapcase (melkweg amsterdam)/ 4-12 Snapcase (013) = ook allemaal nie zeker - 5-12 The Toasters! (Tivoli, Utrecht) - 7-12 Sandwedged (de Pul, Uden) en voor de rest van het jaar heb ik niks staan dus help maar ff opvullen.. :) |
Ga volgens mij alleen nog naar Death By Stereo dit jaar.
Misschien ook nog wel naar de toasters, maar ben beetje blut, en heb ze al een keer gezien (echt gruwleijk goed zijn ze trouwens) |
nou, ik word morgen eindelijk geopereerd en kan binnenkort weer lopen, ik ben dit van plan:
Snapcase 5-12 Glassjaw - 11-12 Count me Out,Heaven shall burn, uppercut, enlarge 29-12 |
Oil,Solo men Only,Meugo Poortgebouw Rotterdam volgende week zaterdag
Foo Fighters, supergrass 9 december dec 13 Mono, Springrain, Against Time - LVC dec 20 Nada Surf, Voicst – Waterfront |
Ryan Adams, 5 dec. Oosterpoort
Krezip, 13 dec. Oosterpoort |
dit jaar denkek niet meer
heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien Anathema nog... verder geen grote concerten eerste grote concert weer word Nostradameus en HammerFall nog wel een klein concert hiero in Apeldoorn Deamons Embrace ofzo..... al eens eerder gezien, was wel grappig... hele brute Black Metal :) |
1 dec - auf der axe - altstadt, eindhoven
7 dec - sandwedged - de pul, uden |
26-11 Disturbed - Tivoli
29-11 Arch Enemy - Effenaar en dat was het voorlopig. |
20-12-2002 - Manowar. :geil:
|
8 dec: Stuurbaard Bakkerbaard - effenaar
15 dec: Anathema - 013 da was et volges mij |
Ik zou wel weer naar The Night Of The Proms willen.
|
9 December - Foo Fighters + Supergrass
Verder weet ik nog niks.. |
9 December - Foo Fighters
15 December - After Forever |
Ik doe hetvolgende nog:
27 november: Krezip + Brainpower (Ancienne Belgique) 2 december: Snapcase + Time In Malta (Lintfabriek) 3 december: The Libertines (Botanique) 7 december: Ikara Colt (Lintfabriek) 11 december: JJ72 (Botanique) 18 december: .calibre + Deviate + Gazzoleen (Botanique) En dan zit mijn concertjaar erop. (alhoewel, misschien nu donderdag wel Prong ofzo, maar die kans is hééél klein) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |