![]() |
Pijn in zij / onderbuik
ik heb sinds gisteren ongeveer heel erg last van mn rechterzij, zeg maar ook een stukje mn onderbuik. het doet vooral bij lopen pijn, en als ik hard moet lachen of als ik moet hoesten ofzo...wie weet wat het kan zijn? verder heb ik geen rare verschijnselen ofzo..en mn blindedarm kan het niet zijn....
iemand enig idee? anders volgende week toch maar even de huisarts bezoeken als het niet overgaat :S |
zou er me voorlopig geen zorge over make, heb da ook soms, ni zooo heel erg hoor, nouja, als het langer dan 3 of 4 dage duurt misschien toch maar best eve naar de dokter
|
heb daar erge last van, maar bij mij komt het omdat ik erg veel gewicht ben verloren..blijft het aanrading om naar de huisarts te gaan..
onderzoekje kan geen kwijt bied altijd zekerheid!! liefs Norena |
kunnen het je spieren niet zijn? dat je pas een heleboel buikspieroefeningen heb gedaan ofzo? dan heb ik daar ook wel eens last van. dan is het gewoon spierpijn. dat voel je idd als je hard moet lachen, dan span je je buikspieren aan, en als je moet hoesten ook. misschien gebruik je ze ook wel als je loopt, dat weet ik niet precies.
|
Het kan zijn dat je last van je darmen hebt omdat je te weinig hebt gedronken.
Ik heb dat ook wel eens, gewoon heel veel drinken http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
klinkt een beetje als blindedarmontsteking volgens mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |