![]() |
Metal
Vertel wat je van metal vind en waarom?
Ik zelf luister ernaar... hoe zit het met jullie? |
allemaal van die herrie! daar kan je toch niet naar luisteren! ;-)
np: Cephalic Carnage - Paralyzed by Fear |
1. (misschien domme) vraag
waarom zou metal niet kunnen en R&B wel. mensen zeggen wel altijd van ja in metal is alleen maar waaaaaaaaah (wat niet waar is) maar als je dan zegt van in R&B zit alleen meer ge"uhhh" krijg je de wint van voren. En ze zeggen wel van R&B is 1 van de weinigen muziek-soorten die over gevoelens zingen maar metal zingt ook over gevoelens... soms wel meer en van de andere kant(de donkere kant) maar goed. om dit "lange" verhaal kort te maken R&B is niet de enige shit die goed is :D |
Ik vind metal wel aardig, kheb het een paar jaar geleden ontmoet en ik ben blij dat ik metal heb leren kennen. Het kan niet meer stuk voor me!
Ik vind metal aardig omdat het er altijd voor me is. Op elk moment van de dag is metal er voor me, ook als ik problemen heb. Daarom waardeer ik metal zo erg. Metal heeft zoveel dingen voor me gedaan dat ik er uiteraard ook naar luister. En dat is maar goed ook, want soms heeft metal van die buien..., maar ik laat het niet in de steek hoor! Metal: you´re the best!! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou metal in de jeugd niet makkelijk gehad slaat nergens op. Ze zingen gewoon over hoe zij de wereld zien. Hoe dom die stomme teroristen zijn, hoe grote luldebehangers die mordenaars zijn enz enz enz. het heeft niks met de jeugd van metal te maken. Heel misschien met de jeugd van de band leden ... meer niet!!!
|
die zingen toch allemaal over de dood?
ik heb zelfs gehoord dat ze wel eens geiten slachten! dat zeiden ze tenminste bij Factory Facts maar verder weet ik er niks van |
ik hou niet van gekrijs en bloed gespuug... korn enzo
|
nee dat zijn geen metal-freaks dat zijn extreem-gothic. Die slachten inderdaad geiten en eten varkens harten enzo. En ze zingen misschien vaak over de dood maar als je de teksten vertaalt zingen ze over Als God bestaat waarom slacht hij zijn eigen kinderen dan? Waarom laat hij toe om zijn "kinderen" elkaar af te slachten.
Maar even back to the point: wie vinden jullie nou eigenlijk metal bands?? maak een top 3, 5 of 10 van je favo of goeie metal bands! |
Ufke als je het niet erg vind wil ik op je berichtje reageren. Als je denkt dat Korn erg is dan ken je duidelijk geen C.O.F (Cradle Of Filth wat letterlijk vervuild wiegje betekend :confused: ) die zijn dus eigenlijk extreem-gothic als ik het zo mag noemen. Korn is duidelijk softie vergeleken met C.O.F. en Immortal
|
geweldig (y)
|
Citaat:
|
over limp bizkit wil ik het hier eigenlijk helemaal niet over hebben. Die dragen niet eensa de naam Metal (en als ze dat wel doen zou het duidelijk af geschaft moeten worden) want die limb sjitkist of Whatever is Hip-Hop-Rock. Zelfs Tiktak liedje is nog meer metal dan Limb Bizkit
Zo en waar slaat die uitdrukking "Korn lijkt op een hond" op? |
op dat gekrijs
|
Vork...... JOUW AVATER RULEZZZZZZZZZZZZZZZ dat is duidelijk t logo/cd cover van soilwork :D
|
Korn - Hond..... hmmmmmmm sja.......... ik luister er toch niet naar dus ik heb er geen problemen mee al je het afkraakt :P
|
maar die gitarist van Limp had ook altijd paint op
dus die is ook extreem gothic? |
Citaat:
|
nee man je bent pas extreem-gothic als je naar die festivals en feesten gaat. Je bent jah... hoe zal ik het zeggen... zacht-Gothic ( :confused: ) als je de kleding draagt en naar gothic muziek luistert.
|
trance RuleZzZzzZzzz, stinkaltos!
|
[IMG]http://picture.**********.nl/BreezerGoths.jpg[/IMG]
vind je dit mooie meisjes? |
ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG echt weer zo´n Trance-wanne-look-good-wannebee!!!!! die mensen zeggen over het algemeen vaak dat het stink/kut/domme altos zijn en die Trance-wanne-look-good-wannebee helemaal!!!
|
Citaat:
|
nou ik ben neit weg van gothic alleen de kleding roeleert best wel maar die meisjes? hmmmmm...... nee geef mij maar mn vriendin ;)
|
DaN MaAr EvEn NiCkElBaCk LuIstEreN
|
ik luisterde eerst naar nu metal, de rest is niet echt mijn smaak, soms wel leuk
|
Citaat:
|
valt dat bij jou onde rmetal Vork... Nickelback?
|
Citaat:
nee ufke, das def metal |
sterf gaarne
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cradle of filth wordt volgens mij toch echt niet bedoelt als 'vervuild wiegje' hoor... :confused: is bassie van bassie en adriaan ook gothic?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
metal is trouwens voor homo's
net als skanken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nickleback was toch ook die gasten die Spiderman-Theme song hebben gemaakt of niet? want dat is meer rock/hardrock.
Maar even top 10 van (echte) metal bands: 1. Arch Enemy (trash metal achtig) 2. Dark Funeral (Black metal) 3. Nile (black metal) 4. Slayer (trash/ hard metal) 5. The Haunted (gewoon metal) 6. The Crown (black metal) 7. Dimmu Borgir (black metal) 8. Soilwork (metal ) 9. Darkane (metal) 10. In Flames (black metal/ gewoon metal) ze staan niet op volgorde van leuk naar minderleuk hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat komt goed uit (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|