![]() |
Mr. Deeds
wat lijkt jullie van Mr. Deeds met Adam Sandlers. 't is een beetje superhelden-belachelijk-maken film maargoed :D
wat vinden jullie ervan? |
Het lijkt me wel grappig, gewoon echt weer zo'n Adam Sandler film he...
|
Adam Sandler altijd superfunny,wil em echt zien :D !!!!!!!!!!
|
Ik dacht eerst dat het reclame voor daredevil was :o
Gelukkig niet :p |
ik vind Adam Sandler echt helemaal niets en de trailer is ook niet funny eigenlijk.. hij speelt altijd dezelfde tiepetjes btw.
|
Citaat:
|
Ik vond hem errug slaap, voor iets meer uitleg: lees mijn recensie maar.
|
Ik vind zijn meeste films ERG grappig, maar ik vond deze zwaar tegenvallen. Ik hoop dat ik 8 Crazy Nights wat leuker vind :)
|
Ik dacht dat het reklame voor spiderman was. :o
Heel misschien ga ik hem nog eens kijken als hij op tv is en er verder niets op is of een keertje huren, maar dan moeten mij ouders wel weg zijn. Dat is de enige moment waarop ik video's huur. |
kep em een hele tijd geleden gezien en toen vond k em wel gaan. maar nu k laatst er een lange aankondiging over zag, dacht ik: waar gaat die film eigenlijk over?? niet echt goede film, zeker niet waard om naar de bios te gaan vink
|
Citaat:
|
Aan de trailer te zien is de film op een samenraapsel van oude grappen uit andere Adam Sandler-films. Meh.
|
wat een baggerfilm :P
ik bedoel... hij is zooooooo erg overdreven... dat maakt het wel weer grappig... maar het is geen goeie film... vind ik... beetje alles aan elkaar geknoopt... erg voorspelbaar... en droog... zooo droog... meer een kinderfilm... en dan die liedjes er achter geplakt... echt niet origineel naja... beetje niks film |
ik ga er morgen heen, ach vind sandler op zich wel lachen gast, maar zal wel geen supergoeie film zijn of zo..
|
Amerikanen love him, europeanen vinden hem maar niets, ben nog niemand tegengekomen die hem leuk vindt, volgens mij is ook geen enkele film van hem hier een hit geworden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |