Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   stelling : mensen die drugs gebruiken zijn altijd geneigd tot het uiterste te gaan (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=288544)

dubbelfris 24-11-2002 19:49

stelling : mensen die drugs gebruiken zijn altijd geneigd tot het uiterste te gaan

Mee eens ! :o

helaas ! (n)

Blenderhead 24-11-2002 20:33

slaat nergens op, als je wel eens blowt ga je dan ook altijd tot het uiterste...?

en alcohol dan: daar kan je agressiever van worden dan de meeste drugs.

dubbelfris 24-11-2002 20:59

Citaat:

birthmark schreef:
slaat nergens op, als je wel eens blowt ga je dan ook altijd tot het uiterste...?

en alcohol dan: daar kan je agressiever van worden dan de meeste drugs.

laten we zeggen ,de periode van je eerste blowtje ( pilletje ) tot een jaar later...

CokemanLalalala 24-11-2002 21:19

vooral het ALTIJD in je zin vraag het antwoord erg makkelijk... ONEENS NATUURLIJK!!!
tuurlijk zijn er zat mensen die van kwaad tot erger gaan, wat vaak niet eens tot "het uiterste" komt, wat je daar ook onder wil verstaan. bovendien zijn er zat mensen die drugsgebruik wel in de hand kunnen houden en er enigszins verstandig mee om gaan enz.

Blenderhead 24-11-2002 21:51

Citaat:

telief.com schreef:
laten we zeggen ,de periode van je eerste blowtje ( pilletje ) tot een jaar later...
eh... k blow 4 jaar ofzo en heb nog nooit de drugs gebruikt die je tot het uiterste doen gaan....

natuurlijk zijn er mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden. Maar dat is bij elke verslaving zo, niet alleen bij drugs.

DarkCat 25-11-2002 17:01

Bahahaha.. donder jij maar eens iemand onder de morfine, valium of andere (pijnstillende) tranquillizer en kijkt offie uberhaupt nog uit zn bed komt :D

[edit]
Misschien is morfine geen drugs.. maar ik vind van wel..

Angerfist 25-11-2002 20:40

Citaat:

telief.com schreef:
Mee eens ! :o

helaas ! (n)

muahhaha jij bent echt grappig ,van alcohol zie ik toch als ik uitga de meeste ruzies en agressie ,alcohol laat je de man voelen ,van een joint kan je ook agressief worden maar niet zo omdat het relaxte shit is die je relaxt houd ,van xtc heb ik nog nooit mensen gezien die agressief werden toen de pil werkte of je moet de verkeerde shit erin hebben (mdma is egwoon het vriendelijkste shit als het gaat om contact met mensen),dus ik snap gewoon je niet wat je aan het lullen bent dat je van drugs tot het uiterste gaat

alcoholnicotine 26-11-2002 09:23

niet mee eens.

vanuit mezelf gesproken, ik weet wat ik wel en niet wil. Als ik trippen nou geweldig vind, hoef ik niet perse aan de heroine te gaan omdat ik het uiterste met drugs wil.

Quiana 26-11-2002 14:48

Niet mee eens.
Verschilt per persoon lijkt me.

apekop123 26-11-2002 16:59

hoe bedoel je tot het uiterste

iemand die slikt en keihard gaat dansen kan tot het uiterste gaan (het uiterste van z'n conditie)

Of bedoel je het in de zin van tot het uiterste gebruiken?

Ik ben het er igg niet mee eens ik blow al langer dan een jaar (denk iets van 1,5 jaar) en ik heb nog nooit XTC geslikt of gesnoven ofzow. Als je jezelf niet in de hand kunt houden is dat je eigen probleem.

~Black Rose264~ 26-11-2002 17:48

Je kan met zoiets nooit 'altijd' zeggen, Elk persoon is toch anders, misschien kan jij voor jezelf geen grenzen stellen, maar dat betekent niet dat iedereen dat niet kan.
Er zijn genoeg mensen die het bij blowen houden, of af en toe iets anders maar zeker niet het uiterste.
Ik ben het dus oneens met je stelling.

gangsta_bitch 04-12-2002 21:08

Bullshit da's het enigste wat ik hier op te zeggen heb

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.