![]() |
eigen mening?
moet je alles op school maar geloven of is het normaal om ergens aan te twijfelen en een eigen mening te vormen (ook al zijn leraren daar meestal niet blij mee)
|
nee ik vind het de grootste fout in ons huidige onderwijssysteem dat er weinig discussie en relativering mogelijk is. Erg dogmatisch. Docenten hebben het druk en hebben nou eenmaal leerlingen maar geloof me, een goeie docent waardeert kritische leerlingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt gelijk. |
Kei belangrijk denk ik
Zonder mening en to speak up kom je nergus |
Als je eraan twijfelt moet je het er met je leraar over hebben. En als een leraar je dan geen aandacht geeft is het geen goede http://forum.scholieren.com/smile.gif Nou okee dan valt minstens 65% van de leraren af |
Je MOET twijfelen. Die leraren vertellen heus niet meer wat je moet denken als je eenmaal van die school af bent. Dan zul je het zelf moeten doen. En bovendien promoten veel leraren aleen maar hun eigen theorieen, of iig wat zij plausibel achten, maar daar hoef je het helemaal niet mee eens te zijn. Sterker nog: liever NIET.
|
Een eigen mening is alleen maar goed.
Iedereen heeft z'n eigen waarheid,wat de een vind,hoeft de ander niet te vinden,en leraren bijv.hebben ook niet altijd gelijk |
Citaat:
|
Haha, bij ons op school is alles te discussieren. Als je maar lang genoeg je eigen gelijk volhoudt dan krijg je het soms ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |