![]() |
Studio Sport Commentatoren
Wie vind je goed en wie niet???
Vind iedereen best wel goed Op Herbert Dijkstra en Jeroen Gruyter na. Er zullen er nog wel zijn maar naar die sporten zal ik wel niet luisteren. |
Jeroen Grueter vind ik het dieptepunt. Ook Ria Visser vind ik slecht. Mart Smeets als het om wielrennen gaat.
Herbert Dijkstra vind ik juist goed (zeker bij schaatsen). Evenals Frank Snoeks, Evert ten Napel (soms) en Mart Smeets (alleen bij NBA Basketball). |
Ja geef ik je wel gelijk in. Al vind ik Herbert Dijkstra vaak blunderen, maar hij heeft er veel verstand van van schaatsen.
Maar vind hem minder als hij het wielrennen presenteerd. Dan vind ik Smeets in dat opzicht nog beter. Maar voor het wielrennen kijk ik de Belg of Eurosport. En voor de rest Studio Sport. |
SLECHT:
die ene mongool, johan cruijf ofzo en die gast die met dat boerenaccent die wedstrijden van groningen soms van commentaar voorziet GOED: mijn papa die ze (zonder t zelf door te hebben geloof ik) onderhand letterlijk napraat |
Citaat:
Beetje respect voor Johan Cruijff!!!!! is de beste voetballer samen met pele aller tijde in mijn ogen. Verdiend respect en geeft ook nog goed commentaar ook. Youri Mulder die vind ik weer niet goed. |
Citaat:
Maar niemand overtreft Michel Wuyts ;) |
Citaat:
Misschien niet altijd even serieus. Maar liever dan die dodelijk saaie wedstrijdanalyses van Hans Kraay bijvoorbeeld. |
Citaat:
Inderdaad, Hans Kraay. Hij heeft er wel kijk op, maar het is inderdaad dodelijk saai. Hij is nu collega van mijn grote helden Hugo 'Zeiker' Camps en Johan 'Schoorsteen' Derksen :rolleyes: |
Geen idee hoe hij heet, maar iig diegene die het commentaar voorziet voor de F1.
DAaaaaaaaaaamn, hoe saai kan je zijn. Ben wel blij dat Rtl5 Olaf heeft :D Maar die commentator heeft dus niet echt gevoel voor de sport vind ik. Bij Olaf merk je echt dat hij zich meeleeft/ |
Citaat:
De naam van die man is Stekelenburg, maar ik vergeet altijd of het Jan of Johan is. Ik denk Jan. Dan is Johan burgemeester van Tilburg. |
ik vind Yuri mulder echt wel goed commentaar geven. net als gullit en cruyff
|
Een analist en commentator is toch iets heel anders :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind yourie mulder best goed
|
Citaat:
Ik vind mart smeets echt super goed. vet rustig, hij heeft er verstand van. hij leeft zich heel erg in. |
|
Citaat:
Offtopic: da's utrecht uit |
Citaat:
Wat heeft dit met Studio Sport commentatoren te maken. Ok Utrecht word er op uitgezonden, ja en!! |
Ik vind Evert Ten Apel maar een brabbelaar. :rolleyes:
Eddy Poelman, Frank Snoeks en Theo Reitsma vind ik de besten van de voetbalcommentatoren. En Jean Nelissen blijft geweldig he :D (y) En die ene die altijd commentaar geeft bij de Formule 1 vind ik echt slecht (n) zegt-ie iets, is het alweer bijna uit beeld :rolleyes: Hugo Walker mot terugkomen!!! :D:D:D ;) |
Citaat:
Ben wielerfan, vind zijn boeken en colums wel goed maar zijn verslag niet zo daarom kijk ik Naar Michel Wuyts op de Belg of een goede belende van mij de neef van Jean Nelissen, Danny Nelissen, commentator van eurosport. Oh en Hugo Walker is goed. |
Philip Kooken met voetbal is toch wel veruit de slechtste
Die man lult maar over dingen die totaal nergens op slaan Met de tour mag herbert dijkstra ook nokken want daar bij val je ook in slaap Frank Snoeks is de beste met voetbal en schaatsen |
Youri Mulder rulez
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit in de familie zullen we zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |