Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Studio Sport Commentatoren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=288658)

B@RTOLI 24-11-2002 21:08

Studio Sport Commentatoren

Wie vind je goed en wie niet???

Vind iedereen best wel goed

Op Herbert Dijkstra en Jeroen Gruyter na.

Er zullen er nog wel zijn maar naar die sporten zal ik wel niet luisteren.

Boogie 24-11-2002 21:19

Jeroen Grueter vind ik het dieptepunt. Ook Ria Visser vind ik slecht. Mart Smeets als het om wielrennen gaat.

Herbert Dijkstra vind ik juist goed (zeker bij schaatsen). Evenals Frank Snoeks, Evert ten Napel (soms) en Mart Smeets (alleen bij NBA Basketball).

B@RTOLI 24-11-2002 21:22

Ja geef ik je wel gelijk in. Al vind ik Herbert Dijkstra vaak blunderen, maar hij heeft er veel verstand van van schaatsen.
Maar vind hem minder als hij het wielrennen presenteerd.
Dan vind ik Smeets in dat opzicht nog beter.

Maar voor het wielrennen kijk ik de Belg of Eurosport.

En voor de rest Studio Sport.

CokemanLalalala 24-11-2002 21:36

SLECHT:
die ene mongool, johan cruijf ofzo
en die gast die met dat boerenaccent die wedstrijden van groningen soms van commentaar voorziet
GOED: mijn papa die ze (zonder t zelf door te hebben geloof ik) onderhand letterlijk napraat

B@RTOLI 24-11-2002 21:44

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
SLECHT:
die ene mongool, johan cruijf ofzo
en die gast die met dat boerenaccent die wedstrijden van groningen soms van commentaar voorziet
GOED: mijn papa die ze (zonder t zelf door te hebben geloof ik) onderhand letterlijk napraat

Beetje respect voor Johan Cruijff!!!!! is de beste voetballer samen met pele aller tijde in mijn ogen.
Verdiend respect en geeft ook nog goed commentaar ook.

Youri Mulder die vind ik weer niet goed.

Boogie 24-11-2002 22:29

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Ja geef ik je wel gelijk in. Al vind ik Herbert Dijkstra vaak blunderen, maar hij heeft er veel verstand van van schaatsen.
Maar vind hem minder als hij het wielrennen presenteerd.
Dan vind ik Smeets in dat opzicht nog beter.

Maar voor het wielrennen kijk ik de Belg of Eurosport.

En voor de rest Studio Sport.

Ik kijk voor wielrennen altijd naar 'de Belg'. Niet zo vaak naar Nederland dus ik weet niet zo heel goed hoe Herbert Dijkstra daar is, maar wat ik er van meekrijg vind ik het niet slecht. Bij schaatsen is hij goed, mede door zijn kennis en zijn geweldige enthousiasme.

Maar niemand overtreft Michel Wuyts ;)

de ballonnenman 24-11-2002 22:53

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Beetje respect voor Johan Cruijff!!!!! is de beste voetballer samen met pele aller tijde in mijn ogen.
Verdiend respect en geeft ook nog goed commentaar ook.

Youri Mulder die vind ik weer niet goed.

Youri Mulder vind ik juist altijd wel leuk commentaar hebben.
Misschien niet altijd even serieus. Maar liever dan die dodelijk saaie wedstrijdanalyses van Hans Kraay bijvoorbeeld.

Boogie 25-11-2002 12:31

Citaat:

de ballonnenman schreef:
Youri Mulder vind ik juist altijd wel leuk commentaar hebben.
Misschien niet altijd even serieus. Maar liever dan die dodelijk saaie wedstrijdanalyses van Hans Kraay bijvoorbeeld.

Ik vind Youri Mulder ook wel geinig. Hij zegt het wat ongenuanceerder, dat maakt het wel prettig.

Inderdaad, Hans Kraay. Hij heeft er wel kijk op, maar het is inderdaad dodelijk saai. Hij is nu collega van mijn grote helden Hugo 'Zeiker' Camps en Johan 'Schoorsteen' Derksen :rolleyes:

jdiezrequejo 25-11-2002 13:30

Geen idee hoe hij heet, maar iig diegene die het commentaar voorziet voor de F1.

DAaaaaaaaaaamn, hoe saai kan je zijn. Ben wel blij dat Rtl5 Olaf heeft :D Maar die commentator heeft dus niet echt gevoel voor de sport vind ik. Bij Olaf merk je echt dat hij zich meeleeft/

Boogie 25-11-2002 13:32

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Geen idee hoe hij heet, maar iig diegene die het commentaar voorziet voor de F1.

DAaaaaaaaaaamn, hoe saai kan je zijn. Ben wel blij dat Rtl5 Olaf heeft :D Maar die commentator heeft dus niet echt gevoel voor de sport vind ik. Bij Olaf merk je echt dat hij zich meeleeft/

Helemaal mee eens.
De naam van die man is Stekelenburg, maar ik vergeet altijd of het Jan of Johan is. Ik denk Jan. Dan is Johan burgemeester van Tilburg.

hallee 25-11-2002 14:28

ik vind Yuri mulder echt wel goed commentaar geven. net als gullit en cruyff

vreselijke fout 25-11-2002 14:29

Een analist en commentator is toch iets heel anders :o

B@RTOLI 25-11-2002 14:41

Citaat:

Boogie schreef:
Ik vind Youri Mulder ook wel geinig. Hij zegt het wat ongenuanceerder, dat maakt het wel prettig.

Inderdaad, Hans Kraay. Hij heeft er wel kijk op, maar het is inderdaad dodelijk saai. Hij is nu collega van mijn grote helden Hugo 'Zeiker' Camps en Johan 'Schoorsteen' Derksen :rolleyes:

Ja Hans Kraay is wel goed maar Hugo camps en Johan derksen vind ik 2 grote zeikerds die het altijd beter weten en onderling bijna altijd bekvechten

B@RTOLI 25-11-2002 14:42

Citaat:

Boogie schreef:
Helemaal mee eens.
De naam van die man is Stekelenburg, maar ik vergeet altijd of het Jan of Johan is. Ik denk Jan. Dan is Johan burgemeester van Tilburg.

Naam is JAN Stekelenburg.

Krugdinho 25-11-2002 14:44

ik vind yourie mulder best goed

Rebirth Of Cool 25-11-2002 16:04

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ik vind yourie mulder best goed
Ik vind yourie mulder een grote debiel, die wat zegt en als iemand anders dan wat anders zegt is die het daar toch wel mee eens.

Ik vind mart smeets echt super goed.
vet rustig, hij heeft er verstand van.
hij leeft zich heel erg in.

voetbalgek 25-11-2002 16:18

http://www.colours-of-football.com/N...kit2_02_03.gif

WolterB 25-11-2002 16:31

das beetje offtopic, houd het in je eigen topic

Offtopic: da's utrecht uit

B@RTOLI 25-11-2002 17:04

Wat heeft dit met Studio Sport commentatoren te maken.
Ok Utrecht word er op uitgezonden, ja en!!

Mr.Oizo 25-11-2002 21:26

Ik vind Evert Ten Apel maar een brabbelaar. :rolleyes:
Eddy Poelman, Frank Snoeks en Theo Reitsma vind ik de besten van de voetbalcommentatoren.
En Jean Nelissen blijft geweldig he :D (y)
En die ene die altijd commentaar geeft bij de Formule 1 vind ik echt slecht (n) zegt-ie iets, is het alweer bijna uit beeld :rolleyes:
Hugo Walker mot terugkomen!!! :D:D:D ;)

B@RTOLI 25-11-2002 21:42

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Ik vind Evert Ten Apel maar een brabbelaar. :rolleyes:
Eddy Poelman, Frank Snoeks en Theo Reitsma vind ik de besten van de voetbalcommentatoren.
En Jean Nelissen blijft geweldig he :D (y)
En die ene die altijd commentaar geeft bij de Formule 1 vind ik echt slecht (n) zegt-ie iets, is het alweer bijna uit beeld :rolleyes:
Hugo Walker mot terugkomen!!! :D:D:D ;)

Jean Nelissen was goed, vind hem nu ook maar een brabbelaar.
Ben wielerfan, vind zijn boeken en colums wel goed maar zijn verslag niet zo daarom kijk ik Naar Michel Wuyts op de Belg of een goede belende van mij de neef van Jean Nelissen, Danny Nelissen, commentator van eurosport.

Oh en Hugo Walker is goed.

Paultjes 26-11-2002 09:09

Philip Kooken met voetbal is toch wel veruit de slechtste
Die man lult maar over dingen die totaal nergens op slaan

Met de tour mag herbert dijkstra ook nokken want daar bij val je ook in slaap

Frank Snoeks is de beste met voetbal en schaatsen

AirRaid 26-11-2002 10:05

Youri Mulder rulez

B@RTOLI 26-11-2002 10:11

Citaat:

AirRaid schreef:
Youri Mulder rulez
Mulder was een redelijke voetballer maar commentaar geven nee, hij zit er altijd zo ongeinteresseerd bij en praat niet fatsoenlijk.

Boogie 26-11-2002 10:19

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Mulder was een redelijke voetballer maar commentaar geven nee, hij zit er altijd zo ongeinteresseerd bij en praat niet fatsoenlijk.
Dat heeftie van z'n vader :D

B@RTOLI 26-11-2002 17:48

Citaat:

Boogie schreef:
Dat heeftie van z'n vader :D
Geef ik je gelijk in, daarom kijk ik ook zo weinig naar Barend en van Dorp hoef je niet naar het geleuter en het gehang van Jan Mulder aan te kijken.
Zit in de familie zullen we zeggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.