![]() |
"The One"
The One is een mooie film. Maar er zit ook waarheid aanvast. Er zijn zeker verschillende dimensies. Maar wat ik nou niet weet is of je daar dan zelf ook leeft. Dus zijn er ook verschillende ik's, maar dan verspreid in een multiverse. Het is natuurlijk wel flauwekul dat als je je eigen dan vermoord sterker sneller slimmer enz. wordt. Maar wat ik wil weten zijn er meer ik's dan jezelf? Bestaat er degelijk een Multiverse?
|
filosofie?
|
idd filo, en als ze er daar nie heppie mee zijn, kannet naar tv etc...
---> |
je terminologie is verwarrend:
als er een 4de ruimtelijke dimensie zou zijn zou je er zelf in leven, zouden er paralelle universa zijn dan zou je dubbelgangers hebben.In het laatste geval acht ik verkeer tussen universa onmogelijk. |
Nee, er is maar één dimensie, en amar een leven. gezien de evolutie zou het onwerkelijk zijn dat er nog een dimensie was,w aarin EXACT dezelfde dieren/ personen voorkwamen. Theoretisch is een vierde dimensie mogelijk, maar ik geloof niet in de ppraktische uitwerking van paralelle universa. It just does'm't make any sense, het heeft geen nut en alle in de natuur heeft een bepaald doel
mag jij mij het doel uitleggen van meerdere universa |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |